Вимога щодо надання 24 години на виправлення – право чи обов’язок замовника

19 Січня 2021
viktoriia

Згідно ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Підскажіть, чи обов’язково замовник має розміщувати повідолмення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей, чи це є лише його право?

Відповідь

Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

 

Крім того, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, які він подав...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Який код ДК обрати для закупвлі потреб в електрощітовій
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПНазва предмету закупівлі повинна обов’язково збігатися з назвою ДК?? наприклад ініціатор подає потребу в електрощитовій, такої назви у ДК немає

  • Обґрунтування згідно особливостей на суму 85500,00 грн
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПСкажіть будь-ласка організація купила палети на суму 85500,00 грн.яке має бути обгрунтуання згідно особливостей

  • Закупівля охоронних послуг
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    Пдобрий день . Плануємо закупити послу з охорони закладів освіти. Згідно постанови КМУ 975 заклади освіти підпадають під категорію обʼєктів “заклади освіти державної та комунальної власності” і якщо закупівля поводиться

  • Чи проводяться тендери на вживану техніку?
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПЦікавить питання, чи можна комунальному підприємству придбати вживаний автомобіль сміттєвоз, чи проводяться тендери на вживану техніку?

  • Чи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПЧи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?

  • До усіх питань