Вимога щодо надання 24 години на виправлення – право чи обов’язок замовника
Згідно ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Підскажіть, чи обов’язково замовник має розміщувати повідолмення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей, чи це є лише його право?
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім того, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, які він подав...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПНазва предмету закупівлі повинна обов’язково збігатися з назвою ДК?? наприклад ініціатор подає потребу в електрощитовій, такої назви у ДК немає
ПСкажіть будь-ласка організація купила палети на суму 85500,00 грн.яке має бути обгрунтуання згідно особливостей
Пдобрий день . Плануємо закупити послу з охорони закладів освіти. Згідно постанови КМУ 975 заклади освіти підпадають під категорію обʼєктів “заклади освіти державної та комунальної власності” і якщо закупівля поводиться
ПЦікавить питання, чи можна комунальному підприємству придбати вживаний автомобіль сміттєвоз, чи проводяться тендери на вживану техніку?
ПЧи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.