Вимога щодо надання 24 години на виправлення – право чи обов’язок замовника

19 Січня 2021
viktoriia

Згідно ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Підскажіть, чи обов’язково замовник має розміщувати повідолмення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей, чи це є лише його право?

Відповідь

Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.   Крім того, замовник зобов’язаний відхилити тендерну...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо розподілу обов’язків Уповноваженої особи
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо розподілу обов’язків УО. Підприємство прийняло на роботу нову УО, наразі маємо 2 УО. Постало питання розподілу їх обов’язків. Чи може одна УО організовувати всю діяльність закупівель підприємства, як

  • Віднесення плану закупівель до бюджетного періоду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір заключили 01.12.2025 року. Дія договору до 31.12.2026 року. Надання послуг з 01.12.2025 року по 31.12.2026 року. Така закупівля відноситься до плану закупівель 2025 року чи 2026 року?

  • Залучення співвиконавців в додатковій угоді до договору
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, на початку 2025 року проведено закупівлю охоронних послуг (охорона об’єктів), в ТД не було прописано вимог щодо залучення співвиконавців, але у грудні 2025 виникла потреба залучення спеціалізованої охорони

  • Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція: «Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина:

  • Закупівля послуг з технічного нагляду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО