Використання п. 8 п. 13 декілька разів

02 Вересня 2024
Ольга

Умовами укладеного договору (надалі – Договір №1) передбачено: що якщо після укладення даного договору про закупівлю у замовника виникне необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля буде зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, Замовник може здійснити закупівлю додаткового обсягу товару у того самого постачальника протягом трьох років після укладення даного договору про закупівлю, за умови, що загальна вартість такого постачання не буде перевищувати 50 відсотків ціни даного договору про закупівлю.
У разі виникнення зазначених обставин Замовник має право впродовж трьох років укласти договір з постачальником за Договором №1 новий договір у межах 50 відсотків ціни даного договору про закупівлю один раз чи таких «нових» договорів може бути декілька впродовж трьох років з умовою, що вартість таких договорів не перевищить 50 відсотків ціни Договору №1 ?

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Використання п. 8 п. 13  декілька разів. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • Зміни до тендерної документації після набрання чинності Постанови 1512
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Постанова 1512 вступила в дію 25.11. Замовнику надано експертний звіт (позитивний) 27.11.2025 щодо коригування кошторисної частини проектної документації, яка вперше отримала позитивний висновок в червні 2025 року. Замовник 06.12.2025 оголосив

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО