Виконавець послуг надав додаткову угоду про підвищення тарифів і, відповідно, збільшення суми договору

27 Квітня 2025
Світлана

Питання щодо правомірності розміщення додаткової угоди до договору про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель

У січні був оприлюднений звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, щодо надання послуг з управління побутовими відходами (код ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).

Договір укладено відповідно до абз. 4 пп. 5 п. 13 Особливостей, де визначено, що замовники можуть здійснювати закупівлі без застосування відкритих торгів/електронного каталогу, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання, зокрема у разі відсутності конкуренції з технічних причин, що повинна бути документально підтверджена.
На сьогодні виконавець послуг надав додаткову угоду про підвищення тарифів і, відповідно, збільшення суми договору.
❓Чи буде правомірним розміщення такої додаткової угоди в системі, якщо загальна сума договору збільшилася?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Виконавець послуг надав додаткову угоду про підвищення тарифів і, відповідно, збільшення суми договору. Якщо договір укладено відповідно до п 13 Особливостей, у разі внесення змін до такого договору замовник повинен керуватися п 19 особливостей. І відповідно вносити зміни до істотних умов договору виключно у тих випадках, які передбачені даним пунктом. Зокрема п 19 Особливостей передбачено можливість внести зміни щодо тарифів за надання послуг лише пп 7. Умовами...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО