Виключення по п. 13 особливостей ➤ РАДНИК, портал
25.07.2023, керуючись Підпунктом 5 п.13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником,
було укладено договір на Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів). Код ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям на суму 1 050 000,00грн.
На теперішній час у підприємства виникла додаткова потреба на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) у того самого постачальника послуг на суму 357 274,00грн.
Підпунктом 8 п.13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178( зі змінами від 07.11.2023) передбачено:
у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Питання:
1. Чи можно укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на 357 274.00грн. у того самого надавача послуг ( що становить 34% від суми основного укладеного договору (357 274,00/1 050 000.00=34%)
2. Це можно зробити додатковою угодою до діючого договору, або це повинен бути новий договір.
3. Чи необхідно надавати обгрунтування та викладати договір у системі прозоро.
Комір Олександр Анатолійович
0986640537
ЗКАТП 082801 «Комунсантрансекологія»
ЄДРПОУ 03345685
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Виключення по п. 13 особливостей. Відповідно до пп 8 п 13 Особливостей може бути придбано додатковий обсяг послуг за умови, що у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого надавача послуг. Якщо без додаткових послуг не обійтися і ні в кого іншого їх так просто не купити – то є підстави...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Я є уповноваженою особою за проведення закупівель у Відділі освіти. Питання: 1) чи можу я працювати уповноваженою особою за сумісництвом у відокремлених підрозділах Відділу освіти? Наприклад, у ліцеї, гімназії та
Питання про звітування про виконання договору про закупівлю у порядку проведення спрощених закупівель згідно з Пунктом 8 Особливостей № 1275 (військова частина працюємо по 1275). Чи потрібно публікувати звіт про
скільки днів дають на відповідь на звернення на етапі подачі пропозиції
Наразі формуємо закупівлю на проведення заходів щодо будівництва захисних споруд (габіонів) на електроенергетичному комплексі шляхом підписання прямого договору згідно до підпункту 15 пункту 13 Особливостей. Функціонал споруд передбачає захист фасаду
кваліфікую учасника, учасник комунальне підприємство, надав усі документи з підписом директора, та надав документ на право підпису, але у лектронній системі підписав тендерну пропозицію електронним ключем фахівця з закупівель, при
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.