Видаткові накладні, як підтвердження обліку основних засобів

24 Травня 2021
anna

У тендерній документації Замовником передбачено для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів, зокрема : “для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтво про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера”. Учасник подає на окремі основні засоби лише видаткові накладні, а на інші інвентарні картки обліку основних засобів (форма № ОЗ-6). Чи можна вважати видаткові накладні документами, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, або потрібно відхиляти пропозицію учасника?

Відповідь

Добрий день! Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною 2 статті 22 Закону.   При цьому замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.   Учасник процедури закупівлі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо розподілу обов’язків Уповноваженої особи
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо розподілу обов’язків УО. Підприємство прийняло на роботу нову УО, наразі маємо 2 УО. Постало питання розподілу їх обов’язків. Чи може одна УО організовувати всю діяльність закупівель підприємства, як

  • Віднесення плану закупівель до бюджетного періоду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір заключили 01.12.2025 року. Дія договору до 31.12.2026 року. Надання послуг з 01.12.2025 року по 31.12.2026 року. Така закупівля відноситься до плану закупівель 2025 року чи 2026 року?

  • Залучення співвиконавців в додатковій угоді до договору
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, на початку 2025 року проведено закупівлю охоронних послуг (охорона об’єктів), в ТД не було прописано вимог щодо залучення співвиконавців, але у грудні 2025 виникла потреба залучення спеціалізованої охорони

  • Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція: «Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина:

  • Закупівля послуг з технічного нагляду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО