Вибір предмета закупівлі
Підскажіть будь ласка, який код ДК 55510000-8 “Послуги їдалень” або 55520000-1 Кейтерингові послуги вибрати на послуги гарячого харчування ,якщо приготування їжі Виконавцем буде здійснюватися виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку Замовника . Виконавець на харчоблоці Замовника ,з використанням обладнання Замовника , готує страви для п’ятиразового харчування вихованців,видає приготовані страви, прибирає та миє посуд відповідно до умов договору проводить поточний ремонт харчоблоку та обладнання,відшкодовує кошти за вивіз сміття та дезифекцію приміщень.
Добрий день! Відповідно до Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які замовник закуповує в межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам можна подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовники публічних закупівель зобов’язані визначати предмет закупівлі, зважаючи на вимоги наказу від 15.04.2020 № 708 Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок), який набрав чинності з 19 червня 2020 року.
Відповідно до пункту 3 частини 1 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиП21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару
ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково
ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий
ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі
ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.