Вибір предмета закупівлі

18 Грудня 2020
olena-anatoliivna

Підскажіть будь ласка, який код ДК 55510000-8 “Послуги їдалень” або 55520000-1 Кейтерингові послуги вибрати на послуги гарячого харчування ,якщо приготування їжі Виконавцем буде здійснюватися виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку Замовника . Виконавець на харчоблоці Замовника ,з використанням обладнання Замовника , готує страви для п’ятиразового харчування вихованців,видає приготовані страви, прибирає та миє посуд відповідно до умов договору проводить поточний ремонт харчоблоку та обладнання,відшкодовує кошти за вивіз сміття та дезифекцію приміщень.

Відповідь

Добрий день! Відповідно до Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які замовник закуповує в межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам можна подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

 

Замовники публічних закупівель зобов’язані визначати предмет закупівлі, зважаючи на вимоги наказу від 15.04.2020 № 708 Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок), який набрав чинності з 19 червня 2020 року.

 

Відповідно до пункту 3 частини 1 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Що робити з недобросовісними постачальниками?
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    П21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару

  • Електронний каталог для медичних закупівель: для кого обов’язковий до застосування
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково

  • Визначення предмета закупівлі
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий

  • Нагальна потреба – підстави для застосування
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі

  • Внесення змін в оголошення про проведення відкритих торгів з 09.04.2024
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО