Вибір коду ДК ➤ РАДНИК, портал
Підкажіть, будь ласка, за яким кодом ДК 021:2015 можна закуповувати нові запасні частини до хірургічного обладнання, які потім будуть встановлені в це обладнання замість старих? Окремого коду для прибдання таких запасних частин в класифікаторі не передбачено, тож як правильно обрати код ДК для такої закупівлі? Дякую!
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання вибору коду ДК. Задля надання коректної відповіді на ваше запитання необхідно володіти більш конкретною інформацією, зокрема, номенклатурою обладнання тощо. У разі, якщо необхідного коду ДК класифікатор не містить теоретично можливо розглянути застосування коду 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Також рекомендую ознайомитись зі статтею: З 23.06.2023 маємо зміни до Порядку визначення предмета закупівлі № 708 Запрошуємо на навчання, де ви зможете поставити запитання:«Дводенне підвищення...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
По яким кодам Дк краще зазначати роботи по заміні трубопроводів та тепломереж? чи проводити однією закупівлею чи все таки різними як різні види робіт?
Чи вважається зміною істотних умов договору про закупівлю випадок, коли у зв’язку зі зміною юридичного статусу постачальника (набуття статусу платника ПДВ) у складі ціни договору тепер виділяється сума ПДВ, при
Чи потрібно встановлювати всі випадки (1-9) зміни істотних умов договору про закупівлю при закупівлі послуг харчування? Дякую!
Необхідно запустити відкриті торги для закупівлі енергосервісу. Оскільки ми є військовою частиною то керуємося Особливостями 1275. При спробі опублікувати відкриті торги система Прозоро не дозволяє це зробити оскільки ці торги
Закупівля робіт та локалізація. Плануємо оголошувати ВТ на закупівлю робіт, у підсумковій відомості ресурсів згідно ПКД є великий перелік кабелів,загальна вартість яких перевищує 200 тисяч грн. Чи повинен замовник встановлювати
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!