Вибір коду ДК
Зорінтуйте будь ласка в наступному питанні.
Маємо закуповувати Лампадки (led та звичайні), а також запаски до лампадки.
Постало питання щодо визначення коду ДК закупівлі.
Проаналізувавши ПРОЗОРРО, закупівельники переважно обирають код ДК 39225600-1 — Свічки або ж код ДК 39290000-1 Фурнітура різна, – відверто кажучи я не розумію, чому Лампадки беруть під код Фурнітура різна.
Я розглядала Код ДК 39270000-5 Вироби релігійного призначення
Підкажіть, який код краще підібрати, щоб не було порушень.
Завчасно вдячна за відповідь!
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання вибору коду ДК. Ураховуючи те, що Вами буде здійснена закупівля не тільки звичайних лампадок, а й світлодіодних, які за своєю конструкцією є не свічками, а електронними приладами, то код закупівлі «39225600-1 — Свічки» Вам не підходить, разом з цим пропонуємо розглянути код «39270000-5 Вироби релігійного призначення». Окрім цього рекомендуємо переглянути інструмент розробленим порталом «Радник» – ПОШУК ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник. Також запрошуємо Вас...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Скажіть будь ласка чи має право, і по якій процедурі закупівлі (прямий договір / відкриті торги / прозоро маркет) Головне управління поліції закуповувати ліки (а саме від головного болю, простуди,
у зв’язку з наданням субвенції НУШ 2025 рік, прохання детально роз’яснити алгоритм закупівлі через електронний каталог, та підказати які товари там є в наявності, можливо вашою командою буде або є
При звітування по Договору на Майданчику Закупівлі Про, чи обов’язково потрібно вказувати кінцеву дату поточну замість 31.12.2025р., якщо всі зобов’язання по Договору виконані 14.02.2025р. і формулювання в договорі вказано: “до
Допоможіть, потрібно зразок трудового договору (контраку) з уповноваженою особою.(замовник) .
Вітаю! Чи правильно буде у плані закупівель товарів, що закуповуються, згідно оновленого, з 1 січня 2025 року, Порядоку № 955, що до забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!