Втрата чинності ДСТУ та зміни до договору ➤ РАДНИК, портал
Чи можливо змінити назву договора у зв’язку з втратою чинності ДСТУ , а саме при укладанні договору на виготовлення науково проєктної документації в назві договору (предметі) вказувалось ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 .Виготовлення науково-проєктної документації для проведення ремонтно-реставраційних робіт на будівлі…”
На дату проведення тендеру та укладання договору ДСТУ було чинним, на цей час договір ще діє та знаходиться на стадії виконання, але ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 . вже не є чинним. Виникла необхідність внести зміни у назву договора.
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання- Втрата чинності ДСТУ та зміни до договору. Якщо вартість укладеного договору про закупівлю не буде змінюватися, то замовнику, що виявив у своїх договорах безпідставні посилання на нечинні норми, варто виправити помилки та узгодити такі договори із законодавством. Усунення помилкових посилань у договорі здійснюється шляхом укладення звичайної додаткової угоди про внесення змін до договору з викладенням відповідних пунктів договору у новій редакції, якщо такі дії узгоджуються з умовами договору про закупівлю та передбаченим порядком внесених змін При цьому, радимо сторонам, керуючись частиною 3 статті 631 ЦК...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПДоброго дня!Які документи потрібно мати замовнику, щоб обґрунтувати очікувану вартість запланованого тендеру?
ПДоброго дня. Підкажіть, будь-ласка, хто відповідальний у Замовника за визначення очікуваної вартості закупівлі? Дякую.
ППідкажіть, будь ласка, чи є правомірним відхилення учасника закупівлі, якщо замовник виставив вимогу про те,що учасник має надати Довідку про наявність в учасника техніки, будівельних машин та механізмів (власних, залучених
ПДоброго дня! Підскажіть будь ласка де знайти посилання на статтю у якій буде прописано врахування інфляційних ризиків при твердій ціні робіт, які вимоги ставляться до учасника при закупівлі робіт Відкриті
ППідкажіть будь ласка, планується укладання тристоронього договору щодо ремонту доріг. Перша сторона замовник – ОМС, друга сторона – виконавець, третя сторона – інвестор, який буде здійснювати фінансування робіт. Чи оприлюднюється
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.