Внесення змін до графіку енергоефективних заходів у договорі енергосервісу

09 Травня 2025
Руслан

Замовником проведено закупівлю послуг енергосервісу (шляхом проведення відкритих торгів для закупівлі енергосервісу) та укадений договір, додатком до договору є Перелік енергоефективних заходів які повинен впровадити Виконавець із графіком їх впровадження. Відповідно до пп.1 п. 2 ст. 5 ЗУ “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації” Істотними умовами енергосервісного договору є: предмет енергосервісного договору, у тому числі перелік заходів, строки та умови впровадження енергосервісу.
Нданий момент існує необхідність внести зміни до такого графіку але при цьому кінцевий строк договору змінюватись не буде. Підкажіть яку причину для таких змін обрати пп.4 п.19 Особливостей? чи керуватись ЗУ “Про публічні закупівлі”? чим взагалі керуватись при внесені змін до договорів енергосервісу?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Внесення змін до графіку енергоефективних заходів у договорі енергосервісу Відповілно до абзацу третього частини третьої статті 5 “Енергосервісний договір” Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації” ціна енергосервісного договору може бути змінена у випадках, передбачених пунктами: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • підпункту 2 пункту 19 особливостей до робіт не застосовуємо
    07 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Щодо 33 змін, а саме: У разі оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси у разі збільшення ціни за одиницю товару відповідно

  • Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7, локалізацію застосовувати?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7. Найменувань 18. Загальна сума закупівлі 800 000 грн. Чи застосовується локалізація?

  • Додаткові вимоги до учасників при проведенні ЗПП
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Чи вважатиметься порушенням п.57 постанови КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, якщо Замовник під час проведення запиту пропозицій

  • Чи можна вважати різні поверхи однієї будівлі окремими будівлями?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Маємо наступне питання. У січні цього року відбувся поточний ремонт (заміна дверей) терапевтичного відділення. Наразі існує потреба провести заміну дверей хірургічного відділення. Два відділення знаходяться в 1 будівлі

  • Внесення змін до допорогового договору
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    28.02.2025 року був укладений договір 28/02 на суму 1 483 364 грн без ПДВ, без використання електронної системи (прямий) відповідно до пункту 11 постанови №1178 від 12.10.2022, предметом якого було:

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО