Внесення змін до договору щодо збільшення тарифу та кількості послуг ➤ РАДНИК, портал

28 Березня 2024
Тетяна

Доброго дня ! Підскажіть будь-ласка, якщо закупілю з послуг вивезення та захоронення твердих відходів на початку року було проведено без використання електронної системи закупівель (по прямому договору) за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям на суму 77 647,83 грн. , а з 01.03.2024 року Виконавець збільшує тариф послуги та збільшується кількість послуг ( зі збільшенням кількості хворих у стаціонарних відділеннях лікарні), і оплачено за договором кількість послуг з січня по лютий в сумі 11998,00 грн., відповідно річна сума закупівлі збільшується і становитеме більше 100 тияч гривень, то чи правомірним буде розірвати договір та здійснити закупівлю згідно п.п. 5 п. 13 Постанови КМУ №1178? Підскажіть, будь-ласка, як правильно вийти з даної ситуації.

Відповідь

Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Внесення змін до договору щодо збільшення тарифу та кількості послуг. Якщо закупівлю проводили відповідно до п 11 Особливостей, то замовник може вносити зміни до такого договору відповідно до умов передбачених договором. Але, якщо це була допорогова закупівля то радимо краще укласти окремий «прямий» договір на закупівлю додаткового товару. Якщо закупівля відбувалася відповідно до п 10 Особливостей, то враховуючи вимоги п 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не накладено печатку на документ
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав файл з тех документацією підписаний але без печатки. В тендерній прописано. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою

  • Виключення ПДВ з договору
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Якщо Замовник провів закупівлю з ПДВ, АЛЕ ВІДПОВІДНО ДО ПКУ ДАНА закупівля звільняється від оподаткування, як укласти договір, якщо переможець є платником ПДВ?

  • Визначення коду ДК
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Замовник провів закупівлю по коду ДК 021-2015 73110000-6 Дослідницькі послуги за бюджетні кошти, де нашу установу визнану переможцем. Ми є Інститут , наукова установа. Чи можна цей код ДК віднести

  • Інформація в оголошенні не відповідає умовам ТД
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Підкажіть буль ласка, які можуть бути наслідки. Оголошено ВТ і в технічнобу завданні вказано: термін надання послуг 20 днів, в той же час в проекті договору термін надання послуг

  • Помилка в ТД, як внести зміни?
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    В опублікованій закупівлі ВТ(роботи), а саме в Додатку 1 до ТД, виявлено помилку (не правильно вказана адреса об`єкту). Як правильно внести зміни та опублікувати їх?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО