Вказав суму без ПДВ під час аукціону
Доброго дня!
Відбулись відкриті торги (3 учасника). Учасники не знижались під час аукціону. Закупівля була оголошена з ПДВ. У сканованій тендерній пропозиції переможця аукціону, яка завантажена до ЕСЗ, зазначена сума без ПДВ – 500 000 грн., та сума з ПДВ – 600 000 грн. Але, при поданні пропозиції (до аукціону) у електронному полі помилково була зазначена сума 500 000 грн., замість 600 000 грн. Звісно ж, Замовник не може укласти договір на суму, яка перевищує ціну, зазначену у електронній формі (500 000 грн.). А Учасник не готовий поставити товар за ціною 500 000 грн. Проте, пропозиції інших двох Учасників аукціону є більшими – 620 000 грн. та 650 000 грн. Тобто, пропозиція першого Учасника 600 000 грн. усе одно найбільш економічно вигідна. Який є вихід для Замовника/Учасника в такій ситуації? Здавалося б, треба відхиляти першого Учасника, але ж його пропозиція 600 000 грн. усе одно є найбільш економічно вигідною.
Доброго дня! Відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року N 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня. Невзмозі поставити запитання на сайті, у зв’язку з обмеженням в 1400 символів». Скорочення запитання призведе до втрати змістовності. Лист направив Вам на radnukdz@gmail.com 18.08.2025 о 15,40 год. Дякую.
Маємо рішення АМКУ про зобов’явання скасувати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Після виконання рішення, строки розгляду пропозицій поновлюються? Чи можемо знову розглядати пропозицію цього учасника, по якому було
Переможець не завантажив в систему документи які вимагалися ТД, а саме: опис до статуту. Але цей документ був завантажений з документами учасника. Чи є підставою відхилення тендерної пропозиції переможця якщо
28 серпня припиняє дію Господарський кодекс. Чи є якісь рекомендації щодо заміни посилань в тендерній документації з ГК на якійсь інший законодавчий документ, наприклад Цивільний кодекс?
Маємо діючий тендерний договір на постачання електричної енергії на 2025 рік. З приєднанням нової точки споживання виникла потреба в закупівлі додаткових обсягів електричної енергії. Виділено додаткові кошти в сумі 311,2
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!