Віталій

23 Травня 2019
Віталій
Добрий день шановна редакція! Поясніть, будь ласка, що саме зазначати в пункті "161. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)*" звіту про виконання договору про закупівлю, за можливості на прикладі функціоналу електронного торгового майданчика «SmartTender.biz». Договором про закупівлю передбачено розділ 4 такого змісту: "4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару або після підписання сторонами видаткових накладних, в тому числі з відстрочкою платежу – на протязі 30 банківських днів. 4.2. Бюджетні зобов'язання за цим Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4.3. Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Замовник здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданого рахунку та накладної." Дякую
Відповідь

Доброго дня! Дійсно, 03.05.2019 року набув чинності наказ МЕРТУ № 463 про внесення змін в Наказ Мінекономрозвитку № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Відповідно до цих змін, при створенні оголошення про проведення закупівлі обов’язковими для заповнення є поля: “41. Вид предмета закупівлі.”; “91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).”; “102. Джерело фінансування закупівлі.”. Розберемо кожен пункт окремо: 1. Тип оплати – система пропонує вибрати з двох варіантів: аванс, післяплата. Аванс — грошова сума або інші матеріальні...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • УО за сумісництвом та КЕП
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    Я є уповноваженою особою за проведення закупівель у Відділі освіти. Питання: 1) чи можу я працювати уповноваженою особою за сумісництвом у відокремлених підрозділах Відділу освіти? Наприклад, у ліцеї, гімназії та

  • Чи звітувати про виконання договору по спрощеній оборонній закупівлі
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    Питання про звітування про виконання договору про закупівлю у порядку проведення спрощених закупівель згідно з Пунктом 8 Особливостей № 1275 (військова частина працюємо по 1275). Чи потрібно публікувати звіт про

  • Строк надання відповіді на звернення
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    скільки днів дають на відповідь на звернення на етапі подачі пропозиції

  • Будівництво габіонів – роботи чи послуги
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    Наразі формуємо закупівлю на проведення заходів щодо будівництва захисних споруд (габіонів) на електроенергетичному комплексі шляхом підписання прямого договору згідно до підпункту 15 пункту 13 Особливостей. Функціонал споруд передбачає захист фасаду

  • Учасник надав довідку у довільній формі про те, що документи у систему завантажує і підписує фахівець із закупівель, це підлягає виправленню?
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    кваліфікую учасника, учасник комунальне підприємство, надав усі документи з підписом директора, та надав документ на право підпису, але у лектронній системі підписав тендерну пропозицію електронним ключем фахівця з закупівель, при

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО