Віталій

23 Травня 2019
Віталій
Добрий день шановна редакція! Поясніть, будь ласка, що саме зазначати в пункті "161. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)*" звіту про виконання договору про закупівлю, за можливості на прикладі функціоналу електронного торгового майданчика «SmartTender.biz». Договором про закупівлю передбачено розділ 4 такого змісту: "4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару або після підписання сторонами видаткових накладних, в тому числі з відстрочкою платежу – на протязі 30 банківських днів. 4.2. Бюджетні зобов'язання за цим Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4.3. Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Замовник здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданого рахунку та накладної." Дякую
Відповідь

Доброго дня! Дійсно, 03.05.2019 року набув чинності наказ МЕРТУ № 463 про внесення змін в Наказ Мінекономрозвитку № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Відповідно до цих змін, при створенні оголошення про проведення закупівлі обов’язковими для заповнення є поля: “41. Вид предмета закупівлі.”; “91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).”; “102. Джерело фінансування закупівлі.”. Розберемо кожен пункт окремо: 1. Тип оплати – система пропонує вибрати з двох варіантів: аванс, післяплата. Аванс — грошова сума або інші матеріальні...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • Скасування рішення про визначення переможця
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    нами проводиться закупівля інтерактивного столу за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ідентифікатором UA-2025-05-29-005184-a. Системою було визначено переможця з найменшою ціною, однак під час розгляду пропозиції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО