Віта

01 Лютого 2019
Віта
Доброго дня! Дуже болюче та актуальне питання стосовно закупівлі електроенергії (універсальної послуги). Ми, бюджетна установа,провели переговорну процедуру на закупівлю електроенергії (універсальна послуга)відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35. Підписано договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, згідно якого оплата здійснюється авансовим внеском у розмірі 100 % вартості прогнозованого обсягу споживання електричної енергії до початку розрахункового періоду та остаточним розрахунком за фактично використані кіловати. На сьогоднішній день постачальником універсальної послуги змінені умови оплати для бюджетних установ (в Комерційній пропозиції), а саме: здійснюється плановий платіж до 20-го числа розрахункового місяця у розмірі 50 % вартості заявленого обсягу споживання електричної енергії на відповідний розрахунковий період та остаточний розрахунок за фактично відпущену електричну енергію у срок до 5-ти робочих днів після закінчення розрахункового періоду. Планується внести зміни до договору в частині умов оплати шляхом укладання додаткової угоди, але казначейство відмовляється реєструвати зобов'язання ні з першою, ні з другою комерційною пропозицією аргументуючи наступним: згідно п. 26 Закону України "Про ринок електричної енергії" (електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу;)універсальна послуга - це товар, тому відповідно до п.п.1) п.1 Постанови Кабміну "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" попередня оплата за товар здійснюється на строк не більше одного місяця у разі закупівлі 1)інших товарів вартістю не більш як 100 тис. гривень; 2)інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості. Таким чином казначейство пропонує зменшити суму договору до 100 тис. грн, що змусить нас здійснювати переговорну процедуру на закупівлю електричної енергії щомісяця. Керівник постачальника універсальних послуг не згоден з позицією казначейства, аргументуючи наступне: згідно п.67,п.93 ст.1 ,п.1,п.3,п.4 ст. 63 Закону України "Про ринок електричної енергії", згідно п.3.3.1, п.5.3.2. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії" (Правила роздрібного ринку)універсальна послуга з постачання електричної послуги - це послуга, і тому попередня оплата може здійснюватися відповідно до п.п.4 п.1 Постанови Кабміну "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" на строк не більше шести місяців у разі закупівлі послуг з енергопостачання в межах бюджетного року. Виходить, закон один а казначейство і постачальник трактують його по-різному. Яка Ваша думка стосовно того, універсальна послуга це товар чи послуга і як ,на Вашу думку, повинні здійснюватися розрахунки ? Перспектива щодо зменшення суми закупівлі до 100 тис. грн є сумнівною для нас...
Відповідь

Добрий день! Перш за все слід розуміти, що закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється замовником згідно Поряду визначення предмета закупівлі № 454, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 року. Предмет закупівлі товарів, робіт та послуг визначається замовником відповідно до показників основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». В єдиному закупівельному словнику є лише один код ДК для закупівлі електричної енергії – 09310000-5 Електрична енергія. Згідно ж Закону України «Про ринок електричної енергії» – електрична енергія – енергія, що...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна порівнювати ціну на ринку на товар який відрізняється від придбаного товару за договором
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    1. Згідно до предмету договору ми закуповували бензин А 95 Євро 5. Постачальник надав довідку від Торгово Промислової Палати для перегляду ціни постачання на підвищення, де вказано найменування товару бензин

  • Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200 тис. грн з локалізацією
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200тис. грн., якщо невідомо чи це локалізований товар?

  • Здійснення платежів відповідно до умов договору
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Управлінням освіти і науки заключен договір “Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 «Джерельце», …….”; (UA-2024-06-25-010648-a ) Відповідно до п.п. 3.3. пункту 3 розділу «Порядок і умови розрахунків» розрахунки

  • У тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?

  • Юридична адреса на окупованій території
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО