Віра

14 Січня 2013
Віра
Доброго дня! Ми орган місцевого самоврядування (сільська рада). При формуванні бюджету на 2013 рік ми заклали видатки на оплату природного газу 99 900 грн. , відповідно було укладено договір на 2013 рік на цю суму з підприємством-монополістом на постачання газу.В даний час ми розуміємо,що ми не вкладемось у цю суму і вона перевищить 100 тис. грн , відровідно закупівля підпадає під дію Закону про держзакупівлі і нам необхідно проводити тендер. Підкажіть будь-ласка: 1. Що робити з діючим договором (закупляти по тендеру будем в того самого підприємства, оскільки воно є монополістом), адже згідно умов він дійсний до 31.12.2013 року? 2. Чи включати суму витрат у новий договір , які ми вже сплатили за природний газ до підписання нового договору згідно проведеного тендеру, адже це одна і таж послуга? 3. Чи потрібно надсилати плани закупівель у Уповноважений орган та Казначейство України, чи тільки достатньо їх оприлюднити? 4. Чи може перебувати голова комісї з конкурсних торгів у відпустці і одночасно проводити засідання комісії, приймати рішення та право підпису? Буду дуже вдячна за відповідь!
Відповідь

Добрий день. Щодо першого питання, то Ви працюєте по вже укладеному договору до повного виконання обов’язків сторонами, адже згідно статті 631 Цивільного кодексу України, строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору та ст.. 180 Господарського Кодексу України строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. На різницю вартості (запланована сума закупівлі мінус 99 900 грн) Ви проводите...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В оголошенні про закупівлю сума визначена з ПДВ, а договір без ПДВ
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    ДОброго дня! Проведено відкриті торги з особливостями на придбання товару. Очікуана вартість предмета закупівлі міститьвсі можливі податки та збори, у т.ч. ПДВ. Переможець закупівлі не є платником ПДВ та, відповідно,

  • Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю?
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю? В статті від 31 липня 2023 р. роз’яснено, що зміни умов договору можливі відповідно до пп.2 п. 13 ,

  • Яким нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, який нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД ( є необхідність коригування у звязку з додатковими роботами).

  • Умови фінансування по договору
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Цікавить чи зупиняється фінансування по основному договору, якщо ми виконуємо певні види робіт ще та можемо надати Замовнику Акти виконаних робті, проте паралельно здійснюється корегування ПКД в частині додання додаткових

  • Продовження перебігу строку укладання договору після оскарження
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, іншим Учасником була подано скаргу до органу оскарження. Перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупинився. Після

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО