Відшкодування чи закупівля, як діяти?

05 Липня 2021
serhij

Виникають ситуації, коли співробітникам підприємства необхідно, для виробничих потреб, щось купувати за готівку, а потім вони просять підприємство компенсувати ці витрати. Наприклад: у нас на запчастини заплановано 199000 на рік, проводимо спрощені закупівлі по необхідності, але під час відрядження сталася поломка і водію довелося купити запчастини за свої кошти. По поверненню він подає чеки на компенсацію цих витрат. Питання:
1. Чи потрібно в таких випадках робити звіт про закупівлю?
2. Якщо так, то чи підпадає ця закупівля під річний план (наші 199000) чи це є закупівля, яку замовник не міг об’єктивно передбачити, а отже є новим предметом закупівлі?
3. Якщо це не є “новий предмет закупівлі”, то яке необхідне обгрунтування недотримання процедури закупівлі, в данному випадку спрощеної закупівлі?
Дякую!

Відповідь

Добрий день! У даному випадку витрати працівника на закупівлю запасних частин є доцільними та обґрунтованими, а також здійснені на користь підприємства розпорядника, тому працівник може оформити авансовий звіт для того, щоб йому відшкодували суму, витрачену на усунення непередбачуваних неполадок. Право працівника замовника отримати відшкодування за його витрати на ремонт автомобіля підтверджує також частина 1 статті 1160 Цивільного кодексу України, відповідно до якої особа, що вчинила дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, має право вимагати від цієї особи...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи вірно я розумію як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва: 1. У разі якщо учасник Є виробником товару та товар українського походження то він надає: – Довідку із зазначенням:

  • Виготовлення ПКД на об’єкт (470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкта?
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    скажіть будь ласка виготовлення проектно -кошторисної документації на обєкт ( 470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкту?

  • Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, з помилкою та норма 24 години
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги з Особливостями, учасником не надано документи на право власності обладнання по двум пунктам (документи , які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям),чи можна дати 24 години на виправлення?

  • Строк укладання Договору у ЗПП
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно п.66. Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для

  • Чи може переможець відкритих торгів завантажити новий локальний кошторис
    18 Вересня 2025
    Читати відповідь

    ВТО поточний ремонт є переможець , завантажив документи по п.47 всі, в локальному кошторисі зробив помилку, чи може завантажити новий локалиний кошторись якщо сьогодні 6 день після визначення переможця. Дякую

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО