Чи має замовник вимагати від учасника переговорної процедури закупівлі на підставі двічі відмінених відкритих торгів підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику у процедурі закупівлі передбачених ч. 2 ст. 17 Закону?26 Жовтня 2020
Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі у випадку наявності підстав, визначених частиною 1 цієї статті. На відміну від відкритих торгів в переговорній процедурі відсутня необхідність перевіряти учасника на відсутність підстав, визначених частиною 2 цієї статті.
Якщо переговорна процедура проводиться через двічі відмінені відкриті торги, то вимоги до предмета закупівлі та вимоги до учасника не можуть відрізнятись від тендерної документації. В тендерній документації було встановлено, що учасник перевірявся і на відсутність підстав, передбачених частиною 2 ст.17. Як бути в переговорній процедурі? Доцільно залишити і частину 2 ст.17, але ж чи не буде це протирічити вимогам Закону. Дякую за відповідь.
Доброго дня! Відповідно до частини 3 статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Тобто у разі проведення переговорної процедури закупівлі застосувавши підставу передбачену пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
В тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі було встановлено вимогу “При необхідності здійснення ремонту техніки/картриджів, який передбачає доставку техніки/картриджів до сервісного центру
Плануємо закупівлю: роботи з капітального ремонту по об’єкту: Монтаж систем пожежної сигналізації, управління евакуюванням та передачі тривожних сповіщень для приміщень за адресою… Який код ДК доцільніше вибрати: 45453000-7 – Капітальний
Які товари можна придбавати, якщо отримали субвенцію по Постанові №1554 від 31.12.2024
Ми Замовник плануємо здійснити закупівлю нового легкового автомобіля за процедурою відкритих торгів. Чи можливо у вартість самого автомобіля включати вартість додаткових аксесуарів (наприклад бризковики, килим текстильний багажника та килимки гумові)
Вітаю. Користуємось послугами з доставки деревини згідно коду ДК 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм. В Специфікації до Договору розписано наступне: -Навантаження та розвантаження деревини на автотранспорт –
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!