Від якої суми необхідно рахувати 20%: від суми в початковому договорі чи від суми після внесених змін ?
Відповідно до ч.6 ст.41 необхідно подовжити термін дії договору до 31.03.2021 року, укладеному за результатом проведеної процедури після 19.04.2020 року, термін дії якого до 31.12.2020. Від якої суми необхідно рахувати 20%: від суми в початковому договорі чи від суми після внесених змін (зменшення загальної вартості договору). В Законі зазначено, що від початкової але різні фахівці по різному трактують цю норму. Заздалегідь вдячні.
Доброго дня! Відповідно до частини 6 статті 41 поточної редакції Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Тобто без урахування будь-яких змін (як на збільшення, так і на зменшення початкової ціни договору), що були в поточному році. Наприклад, договір про закупівлю нафтопродуктів на 500 тис. грн можна буде продовжити лише на суму, що не перевищує 100 тис. грн,...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиППідскажіть, як вийти із ситуації. 20% угода не покриває потреби в постачання газу, і не вистачає 230 тис. на оплату за постачання газу за лютий, але з 01.03. вже є
Ппідкажіть будь – ласка, що робити Замовнику у разі нагальної потреби у закупівлі на період оскарження тендеру, якщо сума нагальної закупівлі менша за 50 тис.грн?
ППідприємство здійснює діяльність в окремій сфері господарюваня, є уповноважена особа і тендерний комітет. Хто повинен проводити переговорну процедуру закупівлі послуг на суму 300 т.грн ст.40 частна 2 пункт 2 відсутність
ПЯк визначити предмет закупівлі по виготовленню проектно-кошторисної документації? Необхідно провести декілька капітальних ремонтів в одному корпусі на загальну суму більше 1,5млн. На кожен ремонт необхідно виготовити окрему кошторисну документацію. Як
ПВ документації спрощеної закупівлі замовник не встановив вимогу стосовно накладення учасниками КЕП. В результаті – на пропозицію учасник КЕП не наклав. Чи повинен замовник відхилити пропозицію цього учасника? Якщо так,
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти