Відміна процедури закупівлі ➤ РАДНИК, портал
Предмет закупівлі: 3 вида медичного обладання. Після закінчення терміну подачі тендерних пропозицій у Замовника відпала потреба закупівлі предмета закупівлі з технічними характеристиками, що вказані у тендерній документації. Замовнику потрібне обкладання з іншими технічними характеристики (потужніше обладнання), але період внесення змін – закінчився. Замовник продовжує розгляд пропозицій до 20 робочих днів і протягом продовженого періоду розгляду тендерних пропозицій приймає рішення про скасування процедури відкритих торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі предмета закупівлі з технічними характеристика вказаних у тендерній документації і розміщує в електронній системі своє рішення про відміну торгів з причиною відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Орган оскарження повертає Замовника у закупівлі. Питання: 1.) Як правильно відмінити торги у даній ситуації, щоб скарга не була задоволена ? 2.) Які подальші дії Замовника, якщо треба закупити одне обладнання з іншими характеристиками, що значно впливає на ціну самого обладнання ?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання відміни процедури закупівлі. Перш за все зазначимо, що кожний окремий розгляд скарги що відміни процедури є індивідуальним, тому задля надання коректної відповіді необхідно ознайомитись з процедурою закупівлі, позицією скаржника, замовника тощо. У зв’язку з наведеним, рекомендуємо звертатися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38 (044) 334 80 72 tenders.kiev@gmail.com Разом з тим, задля коректної аргументації відміни закупівлі рекомендуємо мати саме документальне підтвердження (розпорядження керівника, службові записки підрозділів...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
1. Згідно до предмету договору ми закуповували бензин А 95 Євро 5. Постачальник надав довідку від Торгово Промислової Палати для перегляду ціни постачання на підвищення, де вказано найменування товару бензин
Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200тис. грн., якщо невідомо чи це локалізований товар?
Управлінням освіти і науки заключен договір “Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 «Джерельце», …….”; (UA-2024-06-25-010648-a ) Відповідно до п.п. 3.3. пункту 3 розділу «Порядок і умови розрахунків» розрахунки
В тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?
Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!