В зв’язку з підвищенням тарифів, виникла необхідність у збільшенні суми договору

16 Листопада 2021
vitalij

На початку року уклали договір на закупівлю теплоенергії на суму 188 000 грн. без застосування порядку проведення спрощених закупівель на підстві абз.4 п.2 ч.7 ст.З Закону України «Про публічні закупівлі» – відсутність конкуренції з технічних причин.
В зв’язку з підвищенням тарифів, виникла необхідність у збільшенні суми договору на 62 000 грн. – до 250 000 грн.
Як нам надалі діяти:
1. Укласти додаткову угоду до існуючого договору і збільшити суму договру до 250 000 грн.?
2. Проводити переговорну процедуру і укласти новий договір на суму 62 000 грн.?
3. В зв’язку з тим, що це додаткова потреба, яку ми не могли передбачити на початку року, – укласти ще один прямий договір на 62 000 грн. без застосування порядку проведення спрощених закупівель?

Відповідь

Вітаю. Враховуючи те, що замовником на початку року було передбачено обсяг закупівлі відповідно до якого і здійснено відповідну закупівлю, рекомендуємо замовнику провести переговорну процедуру закупівлі. Також звертаємо увагу, що рекомендаційним листом Мінекономіки вих. 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 щодо планування закупівель, з яким можна ознайомитись за посиланням, та укласти «прямий» договір на додатково виділені кошти відповідно до частини 7 статті 3 Закону. Але не варто забувати, що листи Мінекономіки не є нормативно-правовими актами, а носять лише інформаційний характер.

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи може УО оголошувати закупівлі у неробочий час?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Чи можна уповноваженій оголошувати закупівлі не в робочій час?

  • Реконструкція різних будівель за однією адресою
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовник планує будувати дахову СЕС на своїй території (одна адреса — кілька різних будівель). Розташування сонячних панелей планується здійснити на різних будівлях, на які є окремі інвентарні справі та технічні

  • Чи застосовувати НК 024:2023, якщо немедичний заклад закуповує медичні вироби?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Орган місцевого самоврядування (не медичний заклад) планує здійснити закупівлю крісел колісних для великих навантажень. Чи має право замовник, який не є закладом охорони здоров’я, закуповувати такі вироби за кодом ДК

  • ДАСУ зобов’язало відмінити закупівлі, АМКУ скасувало відміну
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    У закупівлі я визначила переможця (участник був один). Прийшли Моніторинг, знайшли помилки…. До їх рішення я усунула відміною закупівлі, так як повернути на кваліфікацію не можливо…. ДАСУ погодилося що я

  • Щодо друкованого протоколу
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! На площадці закупівлі про автоматично формується протокол затвердження річного плану. Підкажіть, будь ласка, на скільки це юридично вірно користуватися ним, а не друкувати протокол старого зразка?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО