v-korshunova-accu-energo-com-uav.korshunova@accu-energo.com.ua

15 Червня 2020
v-korshunova-accu-energo-com-ua

Добрий день. В оголошенні про закупівлю Замовник прописав таку інформацію:
Шановні партнери!
НЕК «Укренерго» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro.
ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу “ФАКТОРИНГ ХАБ”.
Наразі НЕК «Укренерго» є одним з перших учасників “пілотного” проекту у тестуванні “ФАКТОРИНГ ХАБУ” (далі – платформа) з боку замовників публічних закупівель.
Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників “пілотного” проекту та обрати найкращу. Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO.
Основна перевага факторингу перед кредитуванням – відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборгованість НЕК «Укренерго»). На етапі “пілотного” проекту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи.
Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу.
Що потрібно:
1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/
2. Залишити заявку.
3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу.
В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808 Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”.
З повагою, НЕК Укренерго!

Дана інформація є в оголошеннях і в інших замовників, зокрема Укрпошти. Чи обов`язковою є дана вимога та де можна ознайомитися з нормативним документом, що регулює подібні питання. Дякую за відповідь

Відповідь

Доброго дня! Ваше питання має багато нюансів та тонкощів, та потребує детального та індивідуального аналізу. Дана юридична послуга надається на платній основі. Якщо Ваше питання досі актуальне направте свої контакти на нашу електронну пошту radnukdz@gmail.com і з Вами в найкоротші терміни зв’яжуться наші спеціалісти. Або ж зателефонуйте за номером +38(044)451-85-71. Дякуємо за розуміння. З повагою, редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель».

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не відбулись відкриті торги через відсутність учасників. Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги не відбулись, оскільки не було подано жодної пропозиції учасника. Які подальші дії уповноваженої особи в такому випадку? Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?

  • Замовником оголошено відкриті торги на 176 тис грн, в результаті проведення яких було відхилено всіх учасників. Чи може замовник укласти прямий договір до 100 тис грн, якщо потреба та обсяги не змінилися?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТО на 176 000 грн. (товар з послугою), після розгляду ТП учасників були відхилені всі пропозиції, тобто договір не укладено. Чи може замовник наразі укласти прямий договір

  • Наше підприємство змінює назву. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство змінює назву. Договора на поставку продукції заключені до 31.12.2025р. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками у зв’язку з доною процедурою.

  • Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?

  • Чи має право замовник не тільки збільшити ціну товару в договорі, але й зменшити обсяги закупівлі?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Нами був укладений договір на закупівлю дизельного палива та бензину. У зв’язку з півдищенням ціни товару, Постачальник звернувся з пропозицією внесення змін в договір щодо ціни та надав висновок торгово-промислової

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО