в який строк проводити оприлюднення в системі Прозоро повідомлення про внесення істотних змін до договору про закупівлю та зміни до договору?
Слава Україні!
Наша бюджетна організація на підставі ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі, змінює істотні умови договорів про закупівлю, зокрема зменшує обсяги закупівель, шляхом укладання додаткових угод до договорів закупівель.
ПИТАННЯ: в умовах воєнного стану в Україні, у випадках, передбачених частиною 5-ю ст. 41 цього Закону України “Про публічні закупівлі”, в який строк проводити оприлюднення в системі Прозоро повідомлення про внесення істотних змін до договору про закупівлю та зміни до договору?
При цьому є різні договори з двома випадками (варіантами) дат укладання договору:
1. договір про закупівлю було укладено у 2021р. та на підставі ч. 6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” продовжено на строк до 31.03.2022р.;
2. договір про закупівлю було укладено під час введення воєнного стану в Україні.
Героям слава! В умовах воєнного стану повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, оскільки постанова Кабміну від 28 лютого 2022 р. № 169 про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану не розповсюджує...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Послуги з передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв автотранспортних засобів (наказ МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013). 2. Послуги з проведення обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти
Замовником 19.11.2025 було оголошено відкриті торги на виконання робіт. У зв’язку з набранням чинності 25.11.2025 року Постанови Кабінету Міністрів України №1512 від 19 листопада 2025 року, якою встановлено фіксовані показники
Є три службові записки про поломку компютерної техніки .За результатами аналізу було зроблено перерозподіл коштів та затверджено на сесії закупку техніки в межах 98 тис.Чи сумується це до попередньої закупівлі
чи потрібно в плані закупівель вносити список товару або послуг із зазначенням кількості, назви і код ДК? Чи достатньо в закупівлі перечеслити всі позиції? Мене цікавить і прямі договори і
Доброго дня!Цікавить питання по закупівлі електричної енергії на 2026 рік через ЗПП або відриті торги. Який саме проєкт договору потрібно брати для закупівлі електричної енергії через відкриті чи ЗПП для
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!