Утворюється ОТГ. Як проводити зараз закупівлі?
Допоможіть будь ласка розібратися.Наш відділ освіти ліквідується з 01.01.2021 року,так як утворюєтся ОТГ, буде змінено назву та код ЄДРПОУ, але наразі нам необхідно розпочинати процедури закупівлі на наступний рік для забеспечення ЗНЗ та ДНЗ харчуванням, електричною енергією та опаленням.
Що робити в даній ситуації з закупівлями? Чи маємо ми право пролонговувати цьогорічні договори в 2021 році?
Вітаємо! Частиною 1 статті 104 Цивільного кодексу України передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. Тобто до настання відповідної події замовник планово проводить процедури закупівлі на наступний рік для забезпечення власних потреб.
Якщо ваше підприємство приєднують до новоствореного ОТГ, тоді і правонаступником майна, прав та обов’язків буде виступати новостворене ОТГ. Тобто всі договірні зобов’язання перейдуть до новоствореного ОТГ.
Слідкуйте за порталом RADNUK.COM.UA з дня на день з даного приводу буде опубліковано статтю з даного приводу «Бюджетні зобов’язання за договорами про закупівлю замовників,...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиППідскажіть, як вийти із ситуації. 20% угода не покриває потреби в постачання газу, і не вистачає 230 тис. на оплату за постачання газу за лютий, але з 01.03. вже є
Ппідкажіть будь – ласка, що робити Замовнику у разі нагальної потреби у закупівлі на період оскарження тендеру, якщо сума нагальної закупівлі менша за 50 тис.грн?
ППідприємство здійснює діяльність в окремій сфері господарюваня, є уповноважена особа і тендерний комітет. Хто повинен проводити переговорну процедуру закупівлі послуг на суму 300 т.грн ст.40 частна 2 пункт 2 відсутність
ПЯк визначити предмет закупівлі по виготовленню проектно-кошторисної документації? Необхідно провести декілька капітальних ремонтів в одному корпусі на загальну суму більше 1,5млн. На кожен ремонт необхідно виготовити окрему кошторисну документацію. Як
ПВ документації спрощеної закупівлі замовник не встановив вимогу стосовно накладення учасниками КЕП. В результаті – на пропозицію учасник КЕП не наклав. Чи повинен замовник відхилити пропозицію цього учасника? Якщо так,
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти