Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області проведеног моніторинг по
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області проведеног моніторинг по закупівлі газу (відкриті торги) за результатом якого встановили, що,у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 27.12.2019 року (дата подання тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» по лоту № 1 та № 2) та станом на 21.07.2020 року відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» Русанова Романа Миколайовича, а також відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) засновника учасника – переможця ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», юридичної особи – ТОВ «ОКСАМИТ- СХІД». Таким чином, моніторингом установлено підстави відмови учаснику ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» в участі у процедурі закупівлі по лоту № 1 та № 2 згідно вимог пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17 та пункту 3 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» по лоту № 1 та № 2, як таку, що не відповідає вимогам пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. Також повідомляємо що на сьогоднішній день договір укладено (10.02.2020р.) Вони пропонують усунути порушення шляхом розірвання договору. Питання чи правомірні ці результати та вимоги????
Добрий день! Моніторинг закупівель здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (стаття 7-1 Закону «Про публічні закупівлі» в попередній редакції). Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень....
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Комунальне підприємство у серпні 2024 року за результатами відкритих торгів з особливостями уклало договір на будівництво когенераційної установки; договір укладався до моменту внесення змін до статей 10, 41 Закону України
Проводимо Відкриті торги. Закупівля медматеріалів. Замовник вимагав загальну кількість шт одиниць товару. Обмежень по упаковкам не було і Замовнику надали пропозицію з кількістю 30 одиниць товару в упаковці. При виконанні
Підкажіть, будь ласка, як діяти в цій ситуації. Закупівля електричної енергії через ЗЦП. В договорі прописано, що внаслідок зміни ціни на е/е сторони не укладають окремо ДУ та погоджують зміну
Підкажіть, будь ласка, чи може учасник накладати на пропозицію КЕП фізичної особи, якщо тендерна пропозиція подана від ТОВ (юр. особи).
Якщо кінцева дата прийому пропозицій по Запиту ціни пропозиції до 24.02.2025р. 15.00 (понеділок). Згідно постанові з переможцем потрібно підписати договір впродовж 5 календарних днів, а за необхіднісю продовжити до 10
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!