Умови розірвання договору про закупівлю та можливість проведення переговорної процедури
Отримали листа від постачальника щодо розірвання договору на постачання природного газу у зв’язку із значним підвищенням цін на природний газ, зокрема на 240% та додаткову угоду щодо зміни дії договору в частині постачання газу, а саме до 10 жовтня поточного року. Відповідно до умов укладеного Договору припинення чи розірвання Договору можливе за взаємною згодою Сторін шляхом підписання додаткової угоди до Договору або за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін на підставі та в порядку, встановлених чинним законодавством України та Договором. Чи можемо ми підписати додаткову угоду щодо розірвання Договору та провести переговорну процедуру згідно п.3 ч.2 ст.40 Закону, а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника? І якщо можна, але учасник не погодиться підписати угоду про розірвання, то який вихід з даної ситуації?
Добрий день! Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України розірвання договору можливе виключно за згодою сторін, окрім випадків, коли таке розірвання передбачене договором або законом. Зокрема, замовник може вказати у договорі про закупівлю підстави розірвання в односторонньому порядку. Тому, якщо під час під час укладення договору про закупівлю дане питання обумовлено сторонами, то необхідність звернення до суду відсутня. При цьому чинною редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено регулювання випадків, коли договір про закупівлю, укладений за результатом процедури закупівлі, був розірваний...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня!Підкажіть будь ласка, при оголошенні проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі чи потрібно інформація на ціни на матеріальні ресурси?Чи вже при підписанні договору на самі роботи потрібен цей додаток? Завчасно
Прошу розяснити наступну ситуацію. Було проведено процедулу публічної закупівлі робіт з капітального ремонту, згідно вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати календарний графік виконання робіт. Чи можна після
Чи вважаєте Ви, що терміни «Живильні середовища», «Мікробіологічні середовища» та «Поживні середовища» є тотожними або взаємозамінними в контексті закупівель для цілей, пов’язаних з ДК 021:2015 24931250-6 (Живильні середовища), що входить
Добрий день,підкажіть будь-ласка, з’явились такі поля як ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДПИСАНТА. Інформацію про кого в них вказувати : про того хто підписує договір, тобто керівника чи про уповноважену особу???
Доброго дня! Наше підприємство провело тендер на роботи з відновлення асфальтобетонного покриття. В ході виконання робіт, Виконавець повідомив що у нього зросли ціни на матеріальні ресурси та кошторисна вартість робіт.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!