у зв’язку з не чітко зрозумілими нормами законодавства в сфері
у зв’язку з не чітко зрозумілими нормами законодавства в сфері публічних закупівель, прошу вас надати роз’яснення, щодо закупівлі послуг з поточного ремонту, а саме:
1.Відповідно до пункту 3 розділу 2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” №708 від 15.02.2020 року під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предметом закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, проте звертаючись до консультантів офіційного майданчика Prozorro, щодо роз’яснення можливості заключення кількох договорів по одному укритті з різними предметами закупівлі (наприклад: поточний ремонт стелі укриття; поточний ремонт підлоги укриття; поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання укриття; поточний ремонт стін укриття; поточний ремонт внутрішніх мереж теплопостачання укриття та поточний ремонт внутрішніх мереж водопостачання) було отримано відповідь, що уповноважена особа приймає рішення та визначає предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри, тобто має право підписати кілька договорів з визначеними предметами закупівлі відповідно до кодів ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри за умови що кожен окремо взятий договір зі своїм предметом не перевищує суму в 200 тис. грн. навіть при умовах, що укриття є підвальним приміщенням закладу освіти де вже наприклад проводився поточний ремонт харчоблоку чи поточний ремонт навчального класу.
Чи можу я дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель заключити кілька договорів з різними предметами закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри по одному укритті чи все ж таки я зобов’язаний проводити відкриті торги з особливостями оскільки загальна сума можливих договорів може перевищувати межу в 200 тис. грн.?
2.Додаткова потреба та її умови. В разі наявності укладеного договору наприклад з ФОП1 від 03.01.24 року на послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж водопостачання та водовідведення укриття за ДК 021:2015 код 45330000-9-Водопровідні та санітарно-технічні роботи (сума договору 150 тис. грн.), але через певний проміжок часу міська рада виділяє ще 100-200 тис. грн. на поточний ремонт того ж укриття але вже на поточний ремонт системи вентиляції в укритті за ДК 021:2015 код 50730000-1-Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок на укладання договору з ФОП1 або ФОП2. Тобто, чи являється це додатковою потребою чи потрібно проводити відкриті торги, оскільки послуги/роботи інші відповідно до коду ДК 021:2015?
Враховуючи вищезазначене та не допущення порушення законодавства в сфері публічних закупівель в майбутньому прошу вас надати роз’яснення щодо визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту для укриття (об’єкта/споруди/будівлі/) та суть додаткової потреби при виділенні кошти на інші послуги/роботи.
Фахівець з публічних закупівель Сергій ДЕГТЯРЮК
0937193104
Ваше питання передано на телефонну консультацію
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Невідповідність в інформації в технічній специфікації (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вимагались номер та дата чинної Ліцензії, учасник написав в
Наше питання полягає у наступному. У 2022 році було укладено Договір підряду на виконання робіт з Капітального ремонту мережі теплотрас з улаштуванням резервної системи теплопостачання. У 2024 році Підрядник звернувся
підкажіть, якщо була укладена додаткова угода на 20% на початку року про закупівлю електричної енергії та проведено процедуру закупівлі і укладено договір з іншим постачальником, а по факту спожитої електричної
Замовник провів закупівлю товару через електронний каталог. Постачальник пропонує надати еквівалент товару. Чи правомірно це?
Прошу надати роз’яснення чи є правомірним включення 1 % військового збору додатково до єдиного податку фізичною особою підприємцем 3 групи (учасником) до розрахунку ціни тендерної пропозиціїї.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!