у зв’язку з не чітко зрозумілими нормами законодавства в сфері

13 Лютого 2024
Сергій

у зв’язку з не чітко зрозумілими нормами законодавства в сфері публічних закупівель, прошу вас надати роз’яснення, щодо закупівлі послуг з поточного ремонту, а саме:
1.Відповідно до пункту 3 розділу 2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” №708 від 15.02.2020 року під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предметом закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, проте звертаючись до консультантів офіційного майданчика Prozorro, щодо роз’яснення можливості заключення кількох договорів по одному укритті з різними предметами закупівлі (наприклад: поточний ремонт стелі укриття; поточний ремонт підлоги укриття; поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання укриття; поточний ремонт стін укриття; поточний ремонт внутрішніх мереж теплопостачання укриття та поточний ремонт внутрішніх мереж водопостачання) було отримано відповідь, що уповноважена особа приймає рішення та визначає предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри, тобто має право підписати кілька договорів з визначеними предметами закупівлі відповідно до кодів ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри за умови що кожен окремо взятий договір зі своїм предметом не перевищує суму в 200 тис. грн. навіть при умовах, що укриття є підвальним приміщенням закладу освіти де вже наприклад проводився поточний ремонт харчоблоку чи поточний ремонт навчального класу.
Чи можу я дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель заключити кілька договорів з різними предметами закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри по одному укритті чи все ж таки я зобов’язаний проводити відкриті торги з особливостями оскільки загальна сума можливих договорів може перевищувати межу в 200 тис. грн.?
2.Додаткова потреба та її умови. В разі наявності укладеного договору наприклад з ФОП1 від 03.01.24 року на послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж водопостачання та водовідведення укриття за ДК 021:2015 код 45330000-9-Водопровідні та санітарно-технічні роботи (сума договору 150 тис. грн.), але через певний проміжок часу міська рада виділяє ще 100-200 тис. грн. на поточний ремонт того ж укриття але вже на поточний ремонт системи вентиляції в укритті за ДК 021:2015 код 50730000-1-Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок на укладання договору з ФОП1 або ФОП2. Тобто, чи являється це додатковою потребою чи потрібно проводити відкриті торги, оскільки послуги/роботи інші відповідно до коду ДК 021:2015?
Враховуючи вищезазначене та не допущення порушення законодавства в сфері публічних закупівель в майбутньому прошу вас надати роз’яснення щодо визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту для укриття (об’єкта/споруди/будівлі/) та суть додаткової потреби при виділенні кошти на інші послуги/роботи.
Фахівець з публічних закупівель Сергій ДЕГТЯРЮК
0937193104

Відповідь

Ваше питання передано на телефонну консультацію

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Визначення очікуваної вартості
    21 Січня 2025
    Читати відповідь

    У замовника існує потреба у закупівлі послуг з побудови структурованої кабельної системи (СКС). На даний час розроблена проектно-кошторисна документація. Відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі очікувана вартість

  • Закупівля додаткових робіт
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Якщо закінчився строк дії основого договору з капітального ремонту, але виникла необхідність у додаткових роботах, згідно пп.8 п. 13 Особливостей я можу здійснити додаткову закупівлю на 50% від суми основного

  • Звітування за договором
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТ щодо закупівлі Комплект для страйкболу. За результатами закупівлі було укладено договір з ФОП , на суму 7, 5млн. грн. Товар було отримано в повному обсязі. Згідно

  • Як звітувати про договір, по якому залишилися кошти
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Щодо звітування по угодах Доброго дня! Проконсультуйте, будь ласка, з такого питання. У 2024 році проводили ЗЦП на електроенергію, щоб розрахуватися за грудень. Договір дійсний до 31.12.2024. Згідно з чинним

  • Для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Просимо роз’яснити порядок формування ціни для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби, що є наркотичними та психотропними препаратами. Чи потрібно при цьому додержуватись референтних цін які вказані в реєстрі відомостей

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО