У складі аналогічного договору послуг є товар що закуповується

24 Квітня 2025
Марина

Відкриті торги на поставку товару. Для підтверження кваліфікаційних вимог Учасник повинен надати Аналогічний договір на поставку товару (сонячні панелі) та Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж копія (-ї) видаткової(-их) накладної(-их) за цим договором/інший документ(-и), що підтверджує(-ють) поставку-отримання (приймання-передачу) товару. Учасник надає Договір про надання послуг з улаштування сонячних панелей. В Договорі передбачено надання послуг з улаштування сонячних панелей та з доставкою обладнання. В ДУ зазначено перелік обладнання в якому є і сонячні панелі. На підтвердження виконання даного договору надає Акти надання послуг. Питання: Чи виконав Учасник вимоги щодо “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”. Чи надавати Учаснику 24 години для завантаження Договору предметом закупівлі якого є товару і на підтвердження виконання повинен надати видаткову накладну.? ДЯКУЮ

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – У складі аналогічного договору послуг є товар що закуповується. Теоретично, якщо замовник закуповує сонячні панелі, та учасник підтверджує наявність аналогічного досвіду, договором, за яким в тому числі були поставлені сонячні панелі, то в принципі учасник виконує вимогу замовника Для надання коректної відповіді, необхідно уважно вивчати документи тендерної пропозиції та вимоги замовника в тендерній документації, для цього ви можете звернутися на платну консультації до Тендерного агентства «Радник» по тел....

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • підпункту 2 пункту 19 особливостей до робіт не застосовуємо
    07 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Щодо 33 змін, а саме: У разі оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси у разі збільшення ціни за одиницю товару відповідно

  • Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7, локалізацію застосовувати?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7. Найменувань 18. Загальна сума закупівлі 800 000 грн. Чи застосовується локалізація?

  • Додаткові вимоги до учасників при проведенні ЗПП
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Чи вважатиметься порушенням п.57 постанови КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, якщо Замовник під час проведення запиту пропозицій

  • Чи можна вважати різні поверхи однієї будівлі окремими будівлями?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Маємо наступне питання. У січні цього року відбувся поточний ремонт (заміна дверей) терапевтичного відділення. Наразі існує потреба провести заміну дверей хірургічного відділення. Два відділення знаходяться в 1 будівлі

  • Внесення змін до допорогового договору
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    28.02.2025 року був укладений договір 28/02 на суму 1 483 364 грн без ПДВ, без використання електронної системи (прямий) відповідно до пункту 11 постанови №1178 від 12.10.2022, предметом якого було:

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО