Потреба у закупівлі додаткових робіт та шляхи вирішення

18 Листопада 2020
11-2

У серпні 2020 року було укладено договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту в сумі 2 800 000,00 грн. за результатами проведення відкритих торгів. У ході виконання робіт виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не передбачених у проекті та основному договорі, на суму 1 000 000,00 грн. Підскажіть, будь ласка, чи потрібно проводити переговорну процедуру для закупівлі додаткових робіт у цього ж підрядника або можна укласти пряму угоду?

Відповідь

Добрий день! Статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорну процедуру закупівлі замовник застосовує як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю в замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладено за результатами проведення тендеру. Закупівлю додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюють протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • Наприкінці минулого року року підприємство провело відкриті торги на закупівлю
    01 Березня 2021
    Читати відповідь

    ПНаприкінці минулого року року підприємство провело відкриті торги на закупівлю електроенергії на 2021 рік суму 2 200 000 грн., (відповідно до річного плану на таку ж суму) на умовах універсальної

  • Чи можна розділити перелік товарів та провести три окремі переговорні процедури
    01 Березня 2021
    Читати відповідь

    ПДва рази не відбулися відкриті торги на закупівлю будівельних матеріалів на загальну суму 3 300 000,00 грн. через відсутність учасників. Чи можна розділити перелік товарів та провести три окремі переговорні

  • запит цінових пропозицій
    01 Березня 2021
    Читати відповідь

    ППитання стосується запиту цінових пропозицій у Прозоро-маркет. Замовником планується закупівля за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де є понад 20 найменувань (номеклатур) товару і очікувана вартість

  • договір на постачання електричної енергії
    01 Березня 2021
    Читати відповідь

    ППрошу Вашої консультації. В січні заключили договір на постачання електричної енергії сумою 216 тис. грн. на 25 об’єктів. В березні місяці передаються на баланс підприємства дві нові будівлі вже з

  • 631 стаття у прямих договорах
    01 Березня 2021
    Читати відповідь

    ПУ нас два рази не відбулася Спрощена закупівля по телекомукаційних послугах , хочемо укладати прямий договір з Укртелекомом. А попередній договір закінчився минулого року , а за січень ми не

  • До усіх питань

      Приєднуйся до авторів
      load
      Реєстрація
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      В особистий кабінет
      load
      Відновлення паролю
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      Вітаємо!
      Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель