У каталозі у профілі товару немає типу пакування
Доброго дня.
Звертаємось до Вас з наступним питанням щодо закупівлі лікарського засобу натрію хлорид:
В електронному каталозі є два профілі:
– Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 200 мл
– Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 400 мл
В характеристиках профілів не зазначено типу пакування.
Вони випускаються в різних типах пакування: контейнер, пляшка, флакон.
Наш заклад має потребу у типі пакування Натрію хлорид лише у пляшках.
Але при оголошенні ЗПП на зазначені лікарські засоби не має можливості обрати одиниці виміру “пляшки”, а лише “штуки”.
Відповідно до п.12 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року:
“Запит пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.”
Підкажіть, будь-ласка, як замовнику здійснити закупівлю вищезазначеного лікарського засобу лише у пляшках:
І варіант – зазначити тип пакування у проєкті договору чи назві закупівлі
ІІ варіант – замовник не має права взагалі обирати тип пакування, а учасники мають право пропонувати будь-який тип пакування, виграє той, що дешевший?
Дякуємо за відповідь.
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – У каталозі у профілі товару немає типу пакування. У запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення АЛЕ в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу (пункт 12 Особливостей). На жаль, станом на момент надання відповіді в замовників відсутня технічна можливість змінювати як назву специфікації товару/номенклатурної позиції, так і одиницю...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, аналіз ціни по електроенергії та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель»(https://radnuk.com.ua/faq/) порталу RADNUK.COM.UA
ДОброго дня! Проведено відкриті торги з особливостями на придбання товару. Очікуана вартість предмета закупівлі міститьвсі можливі податки та збори, у т.ч. ПДВ. Переможець закупівлі не є платником ПДВ та, відповідно,
Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю? В статті від 31 липня 2023 р. роз’яснено, що зміни умов договору можливі відповідно до пп.2 п. 13 ,
Підскажіть будь ласка, який нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД ( є необхідність коригування у звязку з додатковими роботами).
Цікавить чи зупиняється фінансування по основному договору, якщо ми виконуємо певні види робіт ще та можемо надати Замовнику Акти виконаних робті, проте паралельно здійснюється корегування ПКД в частині додання додаткових
Після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, іншим Учасником була подано скаргу до органу оскарження. Перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупинився. Після
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.