У каталозі у профілі товару немає типу пакування

25 Вересня 2024
Олена

Доброго дня.
Звертаємось до Вас з наступним питанням щодо закупівлі лікарського засобу натрію хлорид:
В електронному каталозі є два профілі:
– Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 200 мл
– Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 400 мл
В характеристиках профілів не зазначено типу пакування.
Вони випускаються в різних типах пакування: контейнер, пляшка, флакон.
Наш заклад має потребу у типі пакування Натрію хлорид лише у пляшках.
Але при оголошенні ЗПП на зазначені лікарські засоби не має можливості обрати одиниці виміру “пляшки”, а лише “штуки”.
Відповідно до п.12 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року:
“Запит пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.”
Підкажіть, будь-ласка, як замовнику здійснити закупівлю вищезазначеного лікарського засобу лише у пляшках:
І варіант – зазначити тип пакування у проєкті договору чи назві закупівлі
ІІ варіант – замовник не має права взагалі обирати тип пакування, а учасники мають право пропонувати будь-який тип пакування, виграє той, що дешевший?
Дякуємо за відповідь.

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – У каталозі у профілі товару немає типу пакування. У запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення АЛЕ в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу (пункт 12 Особливостей). На жаль, станом на момент надання відповіді в замовників відсутня технічна можливість змінювати як назву специфікації товару/номенклатурної позиції, так і одиницю...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • Зміна реквізитів є зміною істотних умов договору?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір з урахуванням пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 а саме: шляхом використання електронного каталогу. Тепер у постачальника змінились реквізити. Зміна реквізитів є зміною істотних

  • Чи є Комунальне підприємство, яке надає платні послуги водопостачання і водовідведення, замовником у розумінні Закону?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення та отримує кошти від даної господарської діяльності. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та чи є

  • Чи правомірно ДАСУ вимагає документи під час моніторингу?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Була оголошена процедура закупівлі UA-2025-10-08-012351-a) Капітальний ремонт аварійних конвойних приміщень. По процедурі розпочато моніторинг. Чи правомірно вимагати віз замовника інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО