Тетяна

11 Жовтня 2019
Тетяна
Доброго дня! Повторно звертаємося до Вас за роз'ясненням з наступного питання. На початку року нами, як замовником, було проведено закупівлю послуги з теплопостачання за переговорною процедурою. Закупівлю було проведено за лотами. Відповідно було укладено договори з переможцями на суму 601,0 тис. грн (лот 1) та 12,0 тис. грн (лот 2). На сьогодні до виконавчого комітету звернулася теплопостачальна організація щодо розірвання договору, так як ними розірвано договір оренди приміщень котельні. Залишок по договору (лот2) склав біля 6 тис. грн. Поясніть будь ласка, як правильно укласти договір з новим орендарем приміщень котельні для отримання послуги. Це може бути прямий договір чи необхідно здійснити переговорну процедуру. Дякуємо.
Відповідь

Добрий день! Добрий день! Згідно листа МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 «Щодо планування закупівель» (детальніше у Журналі № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42) допускається здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону України...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи є обов’язковим зазначення ціни за одиницю при публікації звіту
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    чи обов’язково потрібно при публікації плану або звіту прямого договору або відкритих торгів публікувати ціну за одиницю товару, якщо закупівля не робіт, а закупівля товару або послуг?

  • 24 години через відсутність довідки з баку та невідповідність у листі про Іран
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності : -не надана довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами (вимога ТД); – в листі- підтвердженні не відношення Учасника

  • Коригування ПКД – як закупити?
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    У 2004 році була зроблена ПКД. У 2025 році до даної проектної документації потрібно внести зміни. Зміни буде вносити проектант який розробляв у 2004 році ПКД. Питання: яку закупівлю проводити

  • Закупівля коригування ПКД
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    Нашим підприємством укладено прямий договір на розробку проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі: ” Реконструкція адміністративної будівлі” за кодом ДК 021:2015:45220000-5 Інженерні та будівельні роботи. На данний момент виникла потреба в

  • Закупівля меблів по субвенції НУШ
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, є Постанова Кабінету Міністрів Ураїни від 5 липня 2024 р. № 796 Київ «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО