Тетяна

30 Січня 2019
Тетяна
Замовником у тендерній документації та проекті договору щодо капітального будівництва обєкті не передбачено надання попередньої оплати підряднику на виконання даних робіт. Після укладення договору 22.12.2018 року та початку робіт підрядник надіслав листа на адресу замовника з проханням передбачити надання попередньої оплати для використання відповідних коштів на придбання технічного оснащення що допоможе покращити якість робіт (спеціальне обладнання для облаштування фундаменту під час відємних температур, тощо). Чи може замовник внести зміни до договору та передбачити попередню оплату після укладання договору. Якщо може, то яким чином це здійснюється. Дякуємо за увагу!
Відповідь

Добрий день! Ні не може. згідно частини 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта);порядок розрахунків за виконані роботи. У разі якщо Вами не передбачено було у договорі таку попередню оплату, то ці умови є істотними, а відповідно до положень Закону про публічні не передбачено підстав зміни...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна порівнювати ціну на ринку на товар який відрізняється від придбаного товару за договором
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    1. Згідно до предмету договору ми закуповували бензин А 95 Євро 5. Постачальник надав довідку від Торгово Промислової Палати для перегляду ціни постачання на підвищення, де вказано найменування товару бензин

  • Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200 тис. грн з локалізацією
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200тис. грн., якщо невідомо чи це локалізований товар?

  • Здійснення платежів відповідно до умов договору
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Управлінням освіти і науки заключен договір “Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 «Джерельце», …….”; (UA-2024-06-25-010648-a ) Відповідно до п.п. 3.3. пункту 3 розділу «Порядок і умови розрахунків» розрахунки

  • У тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?

  • Юридична адреса на окупованій території
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО