Технічна реалізація рішення про відміну тендеру
Користуючись нагодою, Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі також – Замовник) висловлює Вам свою повагу та звертається з наступним.
15.01.2021 тендерним комітетом було прийнято рішення про відміну тендеру «Підшипники, код ДК 021:2015 – 44440000-6 – Вальниці» на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-12-10-002466-b (номер тендеру 8654440).
Скасувати тендер в електронній системі закупівель через електронний торговий майданчик «Smarttender.biz» (оприлюднити рішення про відміну тендеру шляхом оприлюднення протоколу) не вдалося (технічна можливість відсутня).
Детальний опис ситуації, що склалася.
Тендерні пропозиції були подані 4-ма учасниками. Пропозицію першого учасника (ПП «ТД «Галпідшипник») було відхилено 06.01.2021. Пропозицію другого учасника (ТОВ «ТД “РУНО») було відхилено 11.01.2021.
В цей же час, 11.01.2021, першим учасником (ПП «ТД «Галпідшипник») подана вимога щодо відміни тендеру, на розгляд якої Законом встановлено 5 днів. За результатами розгляду вимоги встановлено, що вимога правомірна, та 15.01.2021 Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну тендеру. Тендер відмінити не вдалося (як описано вище).
Які дії необхідно вчинити, щоб вчасно надати відповідь на вимогу і провести відміну тендеру.
Добрий день! Стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. У разі...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Провели закупівлю капітального ремонту. В період ремонту виникли незаплановані роботи! Звернулися з листом про коригування проектно-кошторисної документаціі! Укладаємо договір на коригування проекту. 1.Питання: Чи мені потрібно перевіріряти вартість коригування проекту?
Добрий день! Прошу надати роз’яснення щодо можливості здійснення закупівлі послуг з авторського нагляду без проведення процедури відкритих торгів у разі, якщо автор проєктно-кошторисної документації (проєктант) є виконавцем відповідних проєктних робіт.
Вітаю! Підкажіть, будь ласка, чи підпадає Трактор 110 к.с. під локалізацію? Точної назви Трактор у переліку немає.
В тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі було встановлено вимогу “При необхідності здійснення ремонту техніки/картриджів, який передбачає доставку техніки/картриджів до сервісного центру
Плануємо закупівлю: роботи з капітального ремонту по об’єкту: Монтаж систем пожежної сигналізації, управління евакуюванням та передачі тривожних сповіщень для приміщень за адресою… Який код ДК доцільніше вибрати: 45453000-7 – Капітальний
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!