технічна помилка у закупівлі
виникла проблема при плануванні закупівлі електричної енергії. помилково був вказаний початок…календарний план був помилково…річний план був вказаний 2020 рік, замість 21-го року. це була переговорна процедура. попредньо було 2 процедури відкритих торгів. 2 рази проводились. там було вказано правильно 2021 рік річний план. чи можна не скасовувати дану закупівлю і річний план не проводити іще раз, а просто підготувати протокол тендерного комітету про те, що виникла технічна помилка і завантажити в систему закупівлі з 1 гривнею?
Доброго дня! Законодавство у сфері публічних закупівель не встановлює для замовників заборони на виправлення технічних (механічних) помилок, допущених при заповненні електронних форм документів з публічних закупівель. Відповідно до норм Примірного положення про тендерний комітет, затвердженого Наказ Мінекономіки від 07.12.2020 № 2546 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет”, замовник має право прийняти рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю. Таке рішення замовника оформлюють відповідним протоколом, який підписує члени тендерного комітету. Але з огляду на практику моніторингу з даного питання існує ризик визнання Держаудитслужбою такої похибки як порушення чинного законодавства з огляду на те,...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПБудь ласка, надішліть мені зразок положення для учасників про уповноважену особу. Відправте на електронну пошту lo@todor.ua Дякую
ППри проведення відкритих торгів вимагалося договірне забезпечення (торги не відбулися). Чи потрібно вимагати договірне забезпечення якщо укладається договір на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей (07.09.2023)?
ПЗЦП. Товару немає. Медичні вироби. Даю запит на добавлення його в систему – поки мовчать. Часу чекати немає. Які варіанти виходу ?
ПВ електронному каталозі відсутні позиції медичних матеріалів, які є в переліку згідно додатку до Особливостей. Їх закупівля обов’язкова через електронний каталог. КНП направлено лист до ДП “Медичні закупівлі”, відповідь не
ПВ Оголошенні на закупівлю є така вимога: «Всі надані копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника, іншої уповноваженої особи учасника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища ініціалів підписанта,
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.