технічна помилка у закупівлі
виникла проблема при плануванні закупівлі електричної енергії. помилково був вказаний початок…календарний план був помилково…річний план був вказаний 2020 рік, замість 21-го року. це була переговорна процедура. попредньо було 2 процедури відкритих торгів. 2 рази проводились. там було вказано правильно 2021 рік річний план. чи можна не скасовувати дану закупівлю і річний план не проводити іще раз, а просто підготувати протокол тендерного комітету про те, що виникла технічна помилка і завантажити в систему закупівлі з 1 гривнею?
Доброго дня! Законодавство у сфері публічних закупівель не встановлює для замовників заборони на виправлення технічних (механічних) помилок, допущених при заповненні електронних форм документів з публічних закупівель. Відповідно до норм Примірного положення про тендерний комітет, затвердженого Наказ Мінекономіки від 07.12.2020 № 2546 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет”, замовник має право прийняти рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю. Таке рішення замовника оформлюють відповідним протоколом, який підписує члени тендерного комітету. Але з огляду на практику моніторингу з даного питання існує ризик визнання Держаудитслужбою такої похибки як порушення чинного законодавства з огляду на те,...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПНаприкінці минулого року року підприємство провело відкриті торги на закупівлю електроенергії на 2021 рік суму 2 200 000 грн., (відповідно до річного плану на таку ж суму) на умовах універсальної
ПДва рази не відбулися відкриті торги на закупівлю будівельних матеріалів на загальну суму 3 300 000,00 грн. через відсутність учасників. Чи можна розділити перелік товарів та провести три окремі переговорні
ППитання стосується запиту цінових пропозицій у Прозоро-маркет. Замовником планується закупівля за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де є понад 20 найменувань (номеклатур) товару і очікувана вартість
ППрошу Вашої консультації. В січні заключили договір на постачання електричної енергії сумою 216 тис. грн. на 25 об’єктів. В березні місяці передаються на баланс підприємства дві нові будівлі вже з
ПУ нас два рази не відбулася Спрощена закупівля по телекомукаційних послугах , хочемо укладати прямий договір з Укртелекомом. А попередній договір закінчився минулого року , а за січень ми не
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти