Татьяна

11 Травня 2019
Татьяна
Користуючись нагодою, Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» висловлює Вам свою повагу та звертається з наступним. 03.05.2019 набули чинності зміни до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490 (наказ від 21 березня 2019 р. № 463). ДП МА "Бориспіль" працює через майданчик СМАРТТЕНДЕРБИЗ. На сьогодні майданчиком створено поле для заповнення «Виду предмета закупівлі», створена окрема вкладка для заповнення «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та відсутнє поле для заповнення джерела фінансування. ГОЛОВНИМ Є ТОЙ ФАКТ, що інформація яку заповнює Замовник не потрапляє в форми, які формуються автоматично СИСТЕМОЮ, як наслідок маємо порушення вимог наказу. Просимо Вас роз’яснити, чи достатньо для дотримання вимоги наказу від 22 березня 2016 року N 490 в частині змісту форм документів розміщення лише в інфтерфейсі оголошення (на сайті Прозорро) без відображення цієї інформації в формі документа, який автоматично формує система? Також, повідомляємо Вам про проблеми з якими зіштовхнулися під час заповнення інформації в тому форматі, що зараз реалізовано на майданчику під час заповнення вкладки для заповнення «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)»: 1) випадок, коли видим предмета закупівлі є товар з супровідними послугами. На майданчику реалізовано можливість створення двох подій (окремо для послуг, окремо для товару), проте стовпчик «розмір оплати (%)» вимагає зазначенні інфрмації в таком форматі: «70% і 30%». Ми не маємо можливості заповнити інформацію в тому форматі, що вимагає система, оскільки не відомо який % ціни у учасника буде відведено на товар, а який % на послуги. Кожний суб’єкт господарської діяльності має свою структуру формування ціни. Система не дає можливості не заповнювати поле «%» та не дає можливості іншого варіанту його зазначення. Не відомо який % ціни у учасника буде відведено на товар, а який % на послуги) сумарно вони не перевищують 100%, але не відомо, яка структура ціни: 80%+20%, 90%+10% або 95% + 5%... Кожен учасник буде мати своє співвідношення відсотків. Таким варіантом, для наших особливостей, наприклад може бути зазначення в кожній події 100%, оскільки структура ціни складається з ціни товару + ціни послуг, ціна товару має 100% та ціна послуг має 100%, та не обов’язково сумувати % вираження цих подій. АЛЕ не має технічної реалізації для цього. 2) випадок, коли типом оплати є іншій варіант, наприклад, оплата на умовах аккредитиву (аккредитив – це ні аванс і ні післяоплата)? Що повинен зазначити Замовник в цьому полі, щоб інформація була корректною? 3) випадок, коли замовник надає учаснику на вибір різні варіанти (1й варіант – післяоплата, 2й варіант – акредитив) Просимо Вас ПОРАДИТИ: 1) яким чином необхідно заповнювати стовпчик "розмір оплати "%", якщо не відомо який % ціни у учасника буде відведено на товар, а який % на послуги? 2) яким чином необхідно заповнювати стовпчик "тип оплати" якщо типом оплати є іншій варіант, наприклад, оплата на умовах акредитиву (аккредитив – це ні аванс і ні післяоплата)? 3) яким чином необхідно заповнювати взагалі вкладку "УМОВИ ОПЛАТИ", якщо Тендерна документація містить декілька варіантів оплати та замовник надає учаснику на вибір різні варіанти (1й варіант – післяоплата, 2й варіант – акредитив)?
Відповідь

Доброго дня! Щодо вашого питання, зі свого боку ми звернулися до представників майданчику SmartTender, та отримали від них відповідь наступного змісту: Поля «Вид предмету закупівлі» та «Умови оплати договору(порядок здійснення розрахунків)» реалізовані на майданчику відповідно до сценаріїв ручного тестування ДП «ПРОЗОРРО» (знаходяться за посиланням  https://prozorro.gov.ua/for-places ). Поле «Джерело фінансування» відповідно до Наказу від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» на...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • До Переліку локалізованих товарів включено товар китайського виробництва
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Тема: до Переліку локалізованих товарів включено товар китайського виробництва. До переліку локалізованих включено товар китайського виробництва, посилання https://prozorro.gov.ua/uk/product/52f23cef6fbb4d8d8a6c84ff23e0e6c8 «Компресор 175-6779 52f23cef6fbb4d8d8a6c84ff23e0e6c8 Виробник SINOMACH-HI INTERNATIONAL EQUIPMENT CO., LTD Код ЄДРПОУ: 913204115969344018».

  • Досвід учасника: як трактувати “аналогічність” і скільки договорів потрібно
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    маю питання по документах пропозиції учасника ціна якого визначена найбільш вигідною. Ми закупляємо “Безпілотний наземний комплекс «ТАРГАН 200», номенклатурний номер НАТО: 2360-61-018-0417 або еквівалент” Моєю ТД вимагалось: 1.1. На підтвердження

  • Податки у договірній ціні: що враховувати, якщо підрядник — платник єдиного податку
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Які обов’язкові податки і збори включаються до договірної ціни, якщо підрядник є платником єдиного податку?

  • Чому звіт із Прозорро Маркет має назву “без використання ЕСЗ” і що з цим робити?
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Провели закупівлю на 300тис. та уклали договір шляхом використання електронного каталогу. Реєстратор у казначействі відмовляється реєструвати договір, у зв’язку з тим, що закупівля більше 100 тис. а сформований звіт на

  • Повторна закупівля через електронний каталог: чи дозволено об’єднувати запити?
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Надайте, будь ласка, консультацію. Не відбулись дві окремі закупівлі(запит ціни пропозицій) за одним ДК. Чи можна об’єднати ці дві закупівлі в одну для повторного оголошення запиту ціни пропозицій?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО