Стосовно розгляду тендерних пропозицій
Просимо роз’яснити дії замовника у наступному випадку.
У вівторок 08.06.2021 замовник прийняв та оприлюднив рішення щодо відхилення першого з двох учасників відкритих торгів. Перший учасник з таким рішенням замовника не погодився і у середу 09.06.2021 подав скаргу до Колегії, Колегія у п’ятницю 11.06.2021 прийняла цю скаргу до розгляду, рішення про прийняття скарги до розгляду було розміщено в електронній системі публічних закупівель у понеділок 14.06.2021. Інформація про резолютивну частину рішення Колегії стосовно результатів розгляду скарги була опублікована в електронній системі у четвер 24.06.2021 о 17:40. В інформації про резолютивну частину рішення Колегії стосовно скарги зазначено, що 23.06.2021 Колегія відмовила скаржнику у задоволенні скарги.
Другим абзацом ч. 17 ст. 18 Закону зазначається, що замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, …, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Але у відповіді на запит №732/2021 (схожа ситуація з нашою) Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та у статтях Радника («Замовник в оскарженні: строки та дії! Частина друга» та «(Не) свідоме пропущення строків розгляду тендерної пропозиції») зазначається, що замовник повинен продовжувати розгляд тендерної пропозиції наступного учасника, оскільки перебіг строку призупиняється лише для укладання договору, а не для розгляду тендерних пропозицій.
Щодо нашої ситуації: у замовника зникла можливість виконувати дії щодо кваліфікації учасників в день подання скарги (09.06.2021), а саме: зникли кнопки: «Підтвердити», «Повідомити про невідповідність», «Додати інформацію про підстави для відмови», «Продовжити термін розгляду», «Відхилити». Ця можливість з’явиться, коли Орган оскарження (Колегія) опублікує повний текст свого рішення. Ця інформація підтверджена листом електронного майданчика, на який замовником був зроблений офіційний запит.
Таким чином, з одного боку, має місце неузгодженість норм Закону щодо строків розгляду тендерних пропозиції, які не призупиняються під час оскарження закупівлі, а з іншого боку, у замовника технічно зникає можливість вчинять буд-які дії в електронній системі щодо інших учасників після подання скарги та до публікації повного тексту рішення Колегії в електронній системі. Тобто строки, відведені на розгляд тендерної пропозиції другого учасника (5 робочих днів) замовником порушуються (а у нашому випадку, оскільки у другого учасника були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, порушуються ще й строки ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону). Вчасно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції другого учасника до 20 робочих днів замовник також не має технічної можливості.
Чи правильно ми розуміємо, що, враховуючи вищезазначене, замовником порушуються ч. 11, ст. 29 Закону, ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону і замовник повинен відмінити ці відкриті торги згідно з пунктом 2 ч. 1 ст. 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель)? Чи замовник повинен вчинити інші дії?
Доброго дня! Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи ситуацію описану у запитанні замовнику доцільно було прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції наступного...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Замовником було оголошено тендер на послуги з улаштування території майданчиків плиткою із гумової крихти у парку. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовника, Учасник повинен надати розрахунок вартості виконання
Доброго дня!Планується закупівля послуг з поточного ремонту вартістю 150 000 грн. Матеріали замовник буде закуповувати самостійно. Підкажіть будь ласка чи відноситься така закупівля до прозорого будівництва?І як в такому разі
Підкажіть будь ласка, ми КНП , чи розповсюджується на нас обов`язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення? Бюджетного фінансування ми не маємо.
Який правильний код по ДК послуги стерилізації тварин? 77610000-9 чи 85200000-1?
Є готова ПКД на капітальний ремонт систем вентиляції в 4 приміщеннях – 8 млн грн.. Виконання робіт розділено на 4 черги (кожне приміщення окремо). Чи можливо провести ВТ на 2
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!