Спрощена закупівля чи договір без використання електронної системи?
Спрощена закупівля чи договір без використання електронної системи?
підкажіть, будь ласка, чи необхідно проводити спрощену закупівлю у наступному випадку.
Згідно кошторису на 2021 рік (ми є розпорядниками бюджетних коштів) на телекомунікаційні послуги виділено значно менше коштів ніж нам потрібно. Ми двічі оголошували спрощену (мультилотову) закупівлю телекомунікаційних послуг на всі передбачені кошти, проте уклали договори (загальна сума 85600,00 грн.) без застосування порядку проведення спрощених закупівель, оскільки закупівлю двічі відмінено через відсутність учасників.
Один з договорів укладений тільки на декілька місяців, оскільки для того щоб закупити телекомунікаційні послуги на цілий рік не вистачило виділених коштів. Наразі є необхідність знову закупляти телекомунікаційні послуги вже до кінця року за рахунок перерозподілу кошторисних призначень (за кошти які призначались на опалення).
Чи потрібно проводити спрощену закупівлю чи можна укласти договір без використання електронної системи?
Доброго дня! Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. https://radnuk.com.ua/poshuk-dk-021-2015/. Вибір виду закупівлі залежить від вартісних меж.
Зважаючи, що у вашому випадку відома, наявна річна потреба в закупівлі таких послуг сягає вартісних меж для спрощеної закупівлі, рекомендуємо утриматись від укладення «прямого» договору про закупівлю.
Статті до тематики «Як визначити предмет закупівлі та його...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиП21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару
ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково
ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий
ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі
ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.