Складні відносини по укладеному договорі про закупівлю до війни

01 Квітня 2022
kateryna

Між Замовником та Виконавцем було укладено договір про надання послуг. Послуги надавались поетапно, з поетапною оплатою. Виконавець надав черговий транш послуг, однак Замовником (державним підприємством) за ці послуги сплачено не було. Замовник пояснює це тим, що кошти переведено, але ці затримки пов’язані із Казначейством і т.п., посилаються на воєнний стан. У то й де час Замовник вимагає продовження надання послуг, а Виконавець відмовляється їх надавати, у зв’язку з тим, що не надійшла оплата за надані послуги. Підсуажіть будь ласка, які варіанти вирішення цього питання. Чи можуть сторони укласти новий прямий договір по Постанові 169 на частину ненаданих послуг? Чи треба розірвати перший договір на фактично надані послуги та відповідну оплату? Чи треба звертатися до суду для стягнення коштів за надані послуги, або чекати закінчення воєнного стану? Дякую за відповідь!

Відповідь

Добридень! Перш за все вам необхідно поглянути на умови укладеного договору про закупівлю, особливо в частині обставин непереборної сили (форс мажорних обставин), оскільки будь-які обставини непереборної сили беруться до уваги лише тоді, якщо вони передбачені як форс-мажор у відповідному договорі. Згідно з усталеною практикою виникнення обставин непереборної сили просто посуває виконання зобов’язань у часі. Водночас договір про закупівлю може містити окремі правила на випадок форс-мажору.   Також слід підкреслити, що відповідно до статті 617 ЦКУ форс-мажор (він же обставини непереборної...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в

  • НУШ за кошти Фасіліті: товару немає в каталозі
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.

  • Аналогічний договір та 24 години
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі

  • Локалізація до пального
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?

  • Додаткові складові частини до предмета закупівлі – додатковий обсяг товару?
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, чи вважається закупівля додаткових складових частин до предмета закупівлі, додатковим обсягом товару та чи можливо укласти договір без використання електронної системи закупівель згідно з пп. 7 п.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО