щодо зупинення перебігу строків оскарження

15 Лютого 2023
oleksij

Шановні колеги, слава Україні!
Прошу роз’яснити питання зупинення перебігу строків оскарження при закупівлі згідно ПКМУ 1178.
Так, згідно абз. 5 п. 64 Особливостей, під час подання скарги зупиняється перебіг наступних строків:
1) Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
2) Термін укладання договору (а саме 15 днів).
Однак, виходячи із змісту Особливостей, перебіг строків оскарження на рішення замовника (передбаченого абз. 3 п. 46 Особливостей) стосовно визначення переможця, не зупиняється. Хоча за Законом такий строк при оскарженні зупинявся. Таким чином, чи правильно я розумію, що у разі відхилення з боку АМКУ скарги на рішення замовника стосовно визначення переможця, замовник має зареєструвати договір не пізніше ніж на 10 день з дати прийняття АМКУ рішення (навіть якщо скарга подана на перший можливий для цього день), так як строк 5 днів періоду оскарження не зупиняється?

Відповідь

Вітаю! Згідно з пунктом 46 Особливостей у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Таким чином, строки на укладення договору зупиняються, їх відлік варто продовжити після продовжується з дня, наступного за...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Дотримання умов Постанови 205 органом виконавчої влади місцевого самоврядування.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    21.02.2025 р. була прийнята Постанова № 205, де зазначається, що для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо їх швидкості, стабільності в залежності від кількості користувачів. Підкажіть, чи

  • Укладання договору з Нафтогаз Трейдинг по пп.5 або пп. 18 п. 13 Особливостей
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Кабінет Міністрів України постановою від 11.04.2025 № 408 вніс зміни до постанови від 19.07.2022 № 812, зокрема в частині продовження терміну дії покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» спеціальних

  • У замовника виникла потреба доповнити перелік та періодичність надання послуг з прибирання в архівному приміщенні.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір по предмету закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відповідно до додатку

  • Додаткова потреба водопостачання та водовідведення
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно оформити закупівлю Додаткової потреби водопостачання та водовідведення (Київводоканал) якщо треба укласти ще один договір в поточному році для надання/отримання послуг на період жовтень-грудень 2025 року. Закупівля більше 100

  • При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки. Яким чином дозакупити ці роботи якщо основний договір на весь об’єкт вже заключено?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО