Щодо зміни істотних умов договору.
Було укладено договір щодо постачання електричної енергії, де зазначено:Ціна за одиницю товару для кожного календарного (звітного) місяця розраховується з урахуванням середньозваженої ціна на електроенергію на ринку «на добу наперед», яка визначається за даними опублікованими Оператором ринку на його офіційному сайті https://www.oree.com.ua/index.php/indexes, як середньозважена ціна за результатами переговорів у періоді постачання (звітному місяці, або відповідному періоді в разі не повного місяця постачання), та на дату укладання договору складає ______.
Т – ціна (тариф) послуг оператора системи передачі (регульована ціна), на дату укладання договору складає 0,38028 грн/кВт*год без ПДВ;
Р – ціна (тариф) послуг n-го оператора системи розподілу (регульована ціна), грн/кВт*год. Застосовується в залежності від ступеня напруги (1-й або 2-й клас) та оператора системи розподілу до якого приєднані відповідні площадки вимірювання Споживача, яка на дату укладання договору складає 1,28628 грн/кВт*год без ПДВ;
1.2.1. Постачальник здійснює коригування ціни шляхом збільшення/зменшення відповідної регульованої складової Т і Р з дати її введення в дію. Підтвердженням необхідності внесення таких змін є чинні (введені в порядку встановленому законодавством в дію) нормативно-правові акти відповідного уповноваженого органу щодо встановлення (зміни) регульованих цін (тарифів), які враховуються при розрахунку ціни на електричну енергію;
1.2.2. Постачальник здійснює коригування ціни шляхом збільшення/зменшення відповідної складової середньозваженої ціни на електроенергію на ринку «на добу наперед» за даними опублікованими Оператором ринку по результатам торгів на ринку «на добу наперед» у розрахунковому періоді.
1.3. Зміна відповідних складових, в порядку передбаченому пунктами 1.2.1. – 1.2.2., не потребує обов’язкового укладення додаткових угод до Договору. Про зміну відповідних складових Постачальник інформує Споживача шляхом направлення повідомлення, з урахуванням вимог чинного законодавства, у вигляді електронного документа, підписаного уповноваженою особою Постачальника, з використанням кваліфікованого електронного підпису. Відповідне повідомлення може бути використане Споживачем для оприлюднення в електронній системі закупівель відповідно до вимог діючого законодавства. За окремим звернення Споживача йому може бути наданий паперовий примірник підписаного повідомлення.
Станом на сьогодні Постачальник надіслав Повідомлення щодо зміни середньозваженої ціна на електроенергію на ринку «на добу наперед». Постає питання чи потрібно вносити зміни на підставі п.п.7 п.19 та чи потрібно також змінювати обсяг
Вітаю! Згідно з пунктом 19 Особливостей Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Учасник надав документ, з цінами на матеріальні ресурси не у відповідності до запропонованої таблиці, а саме не вказав вартість за одиницю кожного найменування матеріального ресурсу в полях: поточна ціна за
Підкажіть будь ласка, якщо студент буде проходити на підприємстві оплачувану практику, чи відноситься це до витрат згідно з публічними закупівлями? Хочу уточнити, бо як на мене, то це все ж
просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)
Добрий день! Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей Замовником укладено прямий договір на виконання робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття), додаткові роботи. За результатами перевірки
Прошу допомогти . Чи буде вважатися порушенням закупівля проведена без відкритих торгів на суму 500 тис.грн. згідно пункту 13 підпункту 21 Закону Україниз особливостями , як що обгрунтування закупівлі проведення
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!