Щодо зміни істотних умов договору
Доброго дня!! Цікавить питання стосовно пункту 19 підпункту 7 Постанови 1178…Чи застосовується даний пункт до договору який укладено відповідно до пп5. (3) п.13 Особливостей, а саме з ПРАТ «ДТЕК Київські Регіональні Електромереж» (код ЄДРПОУ 23243188), на закупівлю Розподілу електричної енергії (послуги з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії)?????????? В договорі який розміщено на сайті ДТЕК за посиланням https://www.dtek-krem.com.ua/ua/file/BB6JJbqP1iMGc?inline=1 вказано наступне: (Ціна за одиницю послуги з розподілу електричної енергії визначена згідно з тарифами, які встановлюються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики на дату укладання цього Договору про закупівлю. Ціна за одиницю послуги з розподілу електричної енергії може змінюватися у зв’язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування.
Фактична вартість послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії визначається відповідно до Методики обчислення плати за перетікання реактивної електричної енергії (далі – Методика обчислення плати), затвердженої Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 06.02.2018 № 87 (зі змінами) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2018 р. за № 392/31844.
3.3. У разі зміни тарифів на послуги з розподілу електричної енергії Сторони здійснюють розрахунки за новими тарифами з дня їх введення в дію та у відповідність до умов Договору. Оператор системи розподілу повідомляє Споживача/Замовника щодо розрахункових тарифів, встановлених НКРЕКП, шляхом розміщення інформації на офіційному сайті http://www.dtek-krem.com.ua та у рахунках, які надаються Споживачу/Замовнику)
(Ціна за одиницю послуги з розподілу електричної енергії визначена згідно з тарифами, які встановлюються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики на дату укладання цього Договору про закупівлю. Ціна за одиницю послуги з розподілу електричної енергії може змінюватися у зв’язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування.
Фактична вартість послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії визначається відповідно до Методики обчислення плати за перетікання реактивної електричної енергії (далі – Методика обчислення плати), затвердженої Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 06.02.2018 № 87 (зі змінами) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2018 р. за № 392/31844.
3.3. У разі зміни тарифів на послуги з розподілу електричної енергії Сторони здійснюють розрахунки за новими тарифами з дня їх введення в дію та у відповідність до умов Договору. Оператор системи розподілу повідомляє Споживача/Замовника щодо розрахункових тарифів, встановлених НКРЕКП, шляхом розміщення інформації на офіційному сайті http://www.dtek-krem.com.ua та у рахунках, які надаються Споживачу/Замовнику)
З всього що перелічено вище виходить що, Замовник має вносити зміни шляхом заключення додаткової угоди та оприлюдненням її на ПРОЗОРО не тільки на розподіл е/е, а ще й на зміну ціни за перетікання реактивної е/е (яка змінюється кожного місяця ще й по різних об’єктах Замовника по різному) і це ще пів біди яка чекає на Замовника…що робити з працівниками ДТЕК які не знають і знати не хочуть що таке додаткова угода??? Відповідальність несе тільки уповноважена особа Замовника, яка не внесла та не оприлюднила зміни вчасно???? Як бути?? Підкажіть можливо я не вірно розумію дану норму Закону Особливостей Постанови….Достукатися в ДТЕК це щось з фантастики…. Щиро дякую.
Вітаю! Згідно з пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи можна отримати посилання на рішення суду чи постанову чи будь який нормативно-правовий документ, що стосується укладення договорів по пп 6 п 13 Особливостей в частині “пов’язаних осіб”. Законно чи
Плануємо проводити закупівлю робіт з капітального ремонту (реставрації) пам’ятки національного значення. На що потрібно звернути увагу і передбачити у тендерній документації при закупівлі, щоб не порушити законодавство щодо охорони культурної
Вітаю, Радник! Було здійснено закупівлю без використання електронної системи за кодом 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, конкретно – послуга із розроблення документації із землеустрою щодо земельної ділянки. Наявна потреба
Військовою частиною проводиться закупівля за процедурою “відкриті торги з особливостями” за предметом “Навушники спеціальні”. Дана закупівля не є оборонною, проводиться в порядку, визначеного ПКМУ 1178. Сума даної закупівлі оголошена з
Вітаю. Чи підпадає під дію ЗУ Про публічні закупівлі придбання сільською радою об’єкту нерухомості (нежитлова будівля)? Дякую.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!