Щодо запиту від ДАСУ

17 Березня 2023
mariia

Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 09:13:06

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-23-009132-a, яка проводиться Відділом освіти, культури, молоді та спорту Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовника (Додаток №1) встановлено вимогу щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Водночас, відповідно до норм пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати до моніторингу обгрунтування щодо підставності включення до тендерної документації вимоги про підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у пунктах 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь

Вітаю.  При необхідності детального аналізу запиту від Держаудислужби та підготовки пояснень пропонуємо звернутися на платну консультацію до Тендерного агенства «Радник» по телефону +38 (044) 334 80 72 При цьому, зазначимо, що пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості),у разі проведення відкритих...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Вартісна межа в 500 тис грн для каталогу, коли можна використовувати профіль з налаштуваннями
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    ЗПП може проводитися із зазначенням конкретного виробника товару, коли сума предмету не перевищує 500 тис. грн. всіх закупівель по коду ДК за рік, чи конкретна закупівля не повинна перевищувати 500

  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО