Щодо закупівлі теплопостачання в умовах воєнного стану

25 Березня 2022
olha

Прохання допомогти у вирішенні питання. В грудні 2021 року була проведена переговорна процедура на теплопостачання з монополістом в нашому регіоні. Договір був заключний в січні 2022року з обсягами січень-липень включно 2022 року (згідно заявки відповідальних осіб за обсяги споживання теплопостачання). Але на сьогоднішній день обсяги по договору використали в січні-лютому 2022 року. Наразі існує нагальна потреба під час дії воєнного стану заключити договір на постачання теплопостачання з березня. Скажіть будь ласка чи правильно розуміємо, що згідно ПКМУ №169 від 28.02.2022р. зі змінами Заклад має право заключити договір більше 50 тис. грн.. на НАГАЛЬНУ ПОТРЕБУ ПІД ЧАС ДІЄ ВОЄННОГО СТАНУ З УМОВАМИ ПРОЛОНГАЦІЇ ДОГОВОРУ У РАЗІ ПРОДОВЖЕННЯ ВОЄНГОГО СТАНУ шляхом застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель оприлюднивши ніж 20 днів після закінчення воєнного стану. Разом з цим на виконання ПКМУ створюємо наказ та затверджуємо перелік робіт і послуг під час дії воєнного стану. Прохаємо надати роз’яснення з приводу нашого питання.

Відповідь

Добридень! Підпункт 1 пункту 1 Постанови № 169 визначає, що в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законом та Законом України «Про оборонні закупівлі». Оскільки вищезазначене формулювання не має рекомендаційного характеру, адже не містить слова «може», можемо дійти висновку, що Постанова № 169 виключає застосування норм Закону, крім закупівель до 50 тис. грн. Враховуючи зазначене замовник наразі може прийняти рішення про укладення прямого договору у відповідності до відповідного затвердженого переліку. Більше...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в

  • НУШ за кошти Фасіліті: товару немає в каталозі
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.

  • Аналогічний договір та 24 години
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі

  • Локалізація до пального
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?

  • Додаткові складові частини до предмета закупівлі – додатковий обсяг товару?
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, чи вважається закупівля додаткових складових частин до предмета закупівлі, додатковим обсягом товару та чи можливо укласти договір без використання електронної системи закупівель згідно з пп. 7 п.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО