Щодо закупівлі одним договором товарів з різними кодами ДК

04 Квітня 2023
maryna

Чи можна провести закупівлю канцелярських товарів (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне; 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали; 24910000-6 Клеї; 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя тощо), вартість яких перевищує 50 тис. грн. але менша за 100 тис. грн., з різними кодами ДК 021:2015 в одному договорі згідно з постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”?

Відповідь

Вітаю! Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Мінекономіки  від 15.04.2020  № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи вірно я розумію як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва: 1. У разі якщо учасник Є виробником товару та товар українського походження то він надає: – Довідку із зазначенням:

  • Виготовлення ПКД на об’єкт (470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкта?
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    скажіть будь ласка виготовлення проектно -кошторисної документації на обєкт ( 470 000, 00 грн) чи плюсується до півтори млн до одного об’єкту?

  • Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, з помилкою та норма 24 години
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги з Особливостями, учасником не надано документи на право власності обладнання по двум пунктам (документи , які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям),чи можна дати 24 години на виправлення?

  • Строк укладання Договору у ЗПП
    20 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно п.66. Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для

  • Чи може переможець відкритих торгів завантажити новий локальний кошторис
    18 Вересня 2025
    Читати відповідь

    ВТО поточний ремонт є переможець , завантажив документи по п.47 всі, в локальному кошторисі зробив помилку, чи може завантажити новий локалиний кошторись якщо сьогодні 6 день після визначення переможця. Дякую

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО