Щодо закупівлі одним договором товарів з різними кодами ДК

04 Квітня 2023
maryna

Чи можна провести закупівлю канцелярських товарів (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне; 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали; 24910000-6 Клеї; 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя тощо), вартість яких перевищує 50 тис. грн. але менша за 100 тис. грн., з різними кодами ДК 021:2015 в одному договорі згідно з постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”?

Відповідь

Вітаю! Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Мінекономіки  від 15.04.2020  № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • Зміни до тендерної документації після набрання чинності Постанови 1512
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Постанова 1512 вступила в дію 25.11. Замовнику надано експертний звіт (позитивний) 27.11.2025 щодо коригування кошторисної частини проектної документації, яка вперше отримала позитивний висновок в червні 2025 року. Замовник 06.12.2025 оголосив

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО