щодо закупівлі аптечок

29 Березня 2023
alla

Плануємо здійснити дві закупівлі до 50,0 тис. грн. кожна, а саме «Аптечки першої медичної допомоги» та «антисептичні засоби для рук». Предметом закупівлі будуть медичні вироби (33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – для аптечок та 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями – для антисептиків)? Чи ці закупівлі будуть лікарським засобом під час здійснення яких предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри? Та чи застосовуються додаткові класифікатори, крім ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника?

Відповідь

Вітаю! Для розуміння того, що є лікарським засобом, слід ознайомитись із Законом України «Про лікарські засоби» від 04.04.1996 № 123/96-ВР (далі — Закон № 123). Нагадаємо, що лікарські засоби допускаються до застосування в Україні після їх державної реєстрації, крім випадків, передбачених Законом № 123. Також рекомендуємо статтю Особливості закупівлі лікарських засобів: що передбачити в тендерній документації, які вимоги (не)встановлювати У Вашому ж випадку ви купуєте це як медичні вироби. 3190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні  (33196000-0 Аптечки першої медичної допомоги) ...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО