Щодо визначення предмета закупівлі
Мирного неба. Потрібно роз’яснення, по такому питанню: є потреба у заміні вікон в закладі освіти. Вартість вікон 49 тис грн, установка 17 тис грн. Дали договір на поточний ремонт приміщення із частковою заміною світлоогороджуючих конструкцій на 67 000 грн. Як взагалі правильно оформити такий договір? Моя думка, що потрібно закупити вікна як товар з установкою. Якими законодавчими нормами це можна обгрунтувати? Дякую.
Вітаю! Перш за все у Вашому випадку необхідно також уточнити також код економічної класифікації видатків (КЕКВ).
Згідно з Порядком складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228, кошторис містить розподіл видатків (прим. ред.: під «видатками» маються на увазі кошти, які витрачають підприємства / організації / установи у процесі господарської / виробничої діяльності) за повною економічною класифікацією видатків бюджету (КЕКВ).
Економічна класифікація видатків бюджету призначена для розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування.
...У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи сумується по ДК прямі договори по закупівлям ритуальних послуг та товарів для проведення безкоштовного поховання осіб які загинули при виконанні бойових завдань? Чи можна перевищити вартісні межі по послугам
ППитання по п.12 Особливостей. Як розуміти “предмет закупівлі товару” у запиті пропозиції постачальників – 500 тис.грн? Тобто, 500 тис це в межах однієї закупівлі чи рахується по коду за поточний
Пнаша організація уклала прямий договір на постачання природного газу у січні – квітні 2024 року, на суму 98268,33 грн,проте в березні було перевищено використання запланованої потреби, і на сьогоднішній день
ПЧи можливо в проекті договору, який є додатком до тендерної документації (ВТ з особливостями) , не зазначати та не додавати додатки до договору, якщо на етапі підготовки ТД визначитись з
ПДобрий ранок! Коледж запланував на 2024 рік провести закупівель на покрівельні матеріали на суму 100 тис. грн. У першому кварталі 2024 року на це було витрачено 40 тис. грн. На
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.