Щодо виправлення недоліків.

31 Березня 2023
mariia

Шановна редакціє! Пунктом 40 Особливостей встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Ситуація.
Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано договір про надання послуг спеціальним транспортним засобом (д.н.з. 32403!!!), укладеним між Учасником («У») і співвиконавцем («С») 21.03.2023 року. До договору надано договір оренди ТЗ від 03.09.2019 року, де «С» – орендар, «Ш» – Лізигоодержувач-Орендодавець, «Б» (банк) – Лізингодавець, а також техпаспорт ТЗ (свідоцтво про реєстрацію машини) д.н.з. 32403…, де власником ТЗ зазначено «Б».
Наявність «спеціального транспортного засобу (або еквівалент)» Замовником визначено обов’язковою як в Технічному завданні, так і в тендерній документації.
Згідно умов зазначеного вище договору оренди, «Строк дії договору оренди не може перевищувати строку дії договорів фінансового лізингу…». Із наявної в Замовника інформації, договори фінансового лізингу із «Б» припинили свою чинність у 2022 році.
Замовником, в порядку п.39 Особливостей було надано запит на інформацію «Ш» та отримано відповідь і підтверджуючі документи про те, що: 1) договір оренди ТЗ від 03.09.2019 року втратив чинність у 2022 році; 2) «Ш» є власником ТЗ, переоформив техпаспорт ТЗ (свідоцтво про реєстрацію машини), отримав нові номерні знаки «42111»; 3) між «Ш» і «С» укладено новий договір оренди ТЗ (д.н.з. 42111) в листопаді 2022 року.
Таким чином, надана «У» на тендер інформація і документи є застарілими і не відповідають фактичним.
Просимо надати відповідь: чи потрібно Замовникові надавати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чи відхиляти тендерну пропозицію цього Учасника згідно абзацу 1 підпункту 1 пункту 41 Особливостей («1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей»). Дякую.

Відповідь

Вітаю! Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО