Щодо виправлення недоліків.
Шановна редакціє! Пунктом 40 Особливостей встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Ситуація.
Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано договір про надання послуг спеціальним транспортним засобом (д.н.з. 32403!!!), укладеним між Учасником («У») і співвиконавцем («С») 21.03.2023 року. До договору надано договір оренди ТЗ від 03.09.2019 року, де «С» – орендар, «Ш» – Лізигоодержувач-Орендодавець, «Б» (банк) – Лізингодавець, а також техпаспорт ТЗ (свідоцтво про реєстрацію машини) д.н.з. 32403…, де власником ТЗ зазначено «Б».
Наявність «спеціального транспортного засобу (або еквівалент)» Замовником визначено обов’язковою як в Технічному завданні, так і в тендерній документації.
Згідно умов зазначеного вище договору оренди, «Строк дії договору оренди не може перевищувати строку дії договорів фінансового лізингу…». Із наявної в Замовника інформації, договори фінансового лізингу із «Б» припинили свою чинність у 2022 році.
Замовником, в порядку п.39 Особливостей було надано запит на інформацію «Ш» та отримано відповідь і підтверджуючі документи про те, що: 1) договір оренди ТЗ від 03.09.2019 року втратив чинність у 2022 році; 2) «Ш» є власником ТЗ, переоформив техпаспорт ТЗ (свідоцтво про реєстрацію машини), отримав нові номерні знаки «42111»; 3) між «Ш» і «С» укладено новий договір оренди ТЗ (д.н.з. 42111) в листопаді 2022 року.
Таким чином, надана «У» на тендер інформація і документи є застарілими і не відповідають фактичним.
Просимо надати відповідь: чи потрібно Замовникові надавати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чи відхиляти тендерну пропозицію цього Учасника згідно абзацу 1 підпункту 1 пункту 41 Особливостей («1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей»). Дякую.
Вітаю! Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вас турбує Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради. Підскажіть будь ласка, чи повинні ми завантажувати на майданчик Zakupivli Pro прямі допорогові договори на поточні ремонти в машинозчитувальном форматі.
Як правильно погодити проект “Інтерактивні панелі” по Ukraine Facility від 500 тис.? Та який потрібен перелік документів?
Доброго дня! Якщо на балансі установи 2 окремі будівлі, чи потрібно сумувати вартість поточного ремонту по обох будівлях разом, чи можна рахувати окремо по кожній будівлі? Зазделегідь дякую за зворотній
При публікуванні договору “Поточний ремонт зовнішнього вуличного освітлення” на загальну суму 40 000 грн чи є необхідність завантажувати скан копію договору з додатками у форматі пдф та у машинозчитувальному форматі?
Доброго дня! Як правильно визначати річну вартість предмета закупівлі для поточного ремонту, щоб не порушувати Закон: рахувати окремо по кожному коду ДК чи сумувати всі поточні ремонти? Державна установа. Зазделегідь
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!