Щодо внесення змін до переліків та обсягів
У Ваших публікаціях про закупівлі за постановою 169 всюди йде мова про внесення змін до переліків та обсягів закупівель, затверджених наказом замовника. Але підпункт 2) пункту 1 Постанови звучить так: “переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі”. Ніде не сказано, що це повинно бути одне рішення. Виходячи з цього, ніхто не заважає замовнику кожен раз, при виникненні нової потреби, затверджувати переліки та обсяги новим наказом. Чи не так? На мій погляд, так значно зручніше, ніж створювати плутанину з внесення численних змін. Дякую.
Вітаю! Законодавством не встановлено спосіб відображення змін до переліків та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг. Тому самостійно вправі визначити яким способом Вам зручніше внести зміни.
В статті «Нова потреба в умовах війни: вносимо зміни в перелік чи затверджуємо новий перелік?» ми пропонували замовнику 2 варіанти: «замовник самостійно вибирає один з таких варіантів, кожен з яких має право на життя, оскільки буде легітимним:
- внести зміни до вже затвердженого переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг, що здійснюються в умовах воєнного стану, шляхом видання нового наказу
або
- затвердити наступний новий перелік та обсяги закупівель товарів, робіт...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи можу я провести закупівлю Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття (Ketamine, Morphine, Sodium oxybate, Diazepam, Fentanyl, Phenobarbital, Phenazepam) код ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник»
ПЧи буде порушенням встановлення кваліф критеріїв “наявність обладнання та матеріал тех бази” та “наявність працівників відповідної кваліф” при закупівлі дров (чи відносяться дрова до твердого палива)?
ППідкажіть, виготовлення ПКД для створення або реконструкції місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення, орієнтовна вартість 500 тис.грн це будуть відкриті торги з особливостями чи прямий договір?
ПЧи є у Вас можливість розробити зразок рішення уповноваженої особи на скасування річного плану? Чи можливо він уже є, то у якому розділі його знайти. Дякую!
Ппідскажіть будь ласка, процедура запит цін пропозиції не відбулася (ніхто не участвував ) від 100 000 тисн. грн. чи можно укласти прямий договір ? чи потрібно заново проводити ЗЦП чи
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.