Щодо відсутності назви торгівельної марки
В таблиці відповідності тендерною документацією вимагалось: Найменування товарів, що пропонуються у складі системи (з обов’язковим зазначенням марки та моделі). Учасником зазначено найменування товару, модель, але по деяким позиціям без зазначення марки. Всі технічні характеристики відповідають вимогам замовника. В тендерній документації зазначено що всі товари системи повинні бути однієї торгової марки. Виходячи з наданих моделей зрозуміло, що це за торгівельна марка, також це зрозуміло з інших позицій які її містять. У такому разі одразу відхилення?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Щодо відсутності назви торгівельної марки Якщо в складі тендерної пропозиції учасника є інші документи, наприклад сертифікат відповідності чи декларація відповідності тощо, в яких міститься інформація про торгівельну марку запрпонованого товару, то Замовнику варто звернути уваги на положення п. 43 Особливостей № 1178, відповідно до якого, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Замовником у 2023 році був укладений прямий договір по пункту 13 Особливостей за об’єктом: «Ремонтно – реставраційні роботи на будівлі ..» за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Чи можливе коригування проєктно-кошторисної документації після проведення відкритих торгів і укладення договору підряду. Сума договору не змінюється. Дякую.
Питання наступне. Комунальне підприємство здійснює закупівлю послуг поточного ремонту. У підписаній виконавцем та замовником договірній ціні до договору на послуги поточного ремонту зазначено, що договірна ціна розрахована у відповідності до
Підкажіть будь ласка чи потрібно вимагати від Постачальника калькуляцію собівартості товару для того щоб опублікувати звіт про договір, якщо товар повністю українського виробництва? Постачальник не подава дані про Товар для
По договору з електричної енергії на грудень 2024 року не вистачає коштів. Підкажіть будь ласка це буде розірвання договору чи звичайне його закриття. На грудень 2024 р. плануємо провести ЗЦП.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.